Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online indtjening - professionel hjælp søges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Kommer snart Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, jeg søger hjælp til opstart af websites med henblik på onlineindtjening. Sagen er den at jeg har haft gang i en masse forskellige projekter, men hvergang går i stå og kommer ikke videre. Derfor har jeg brug for en der virkelig kan sit kram omkring online indtjening, der kan bistå og hjælpe med ideer osv.

Der tænker jeg på affiliate marketing, og websites man betaler for en ydelse, altså generalt hjemmesider, som kan generere en online indkomst.

HER ER TALE OM EN SLAGS KONSULENT OPGAVE, JEG ER SELVFØLGELIG VILLIG TIL AT BETALE EN FAIR PRIS FOR DETTE.

Min drøm er at have et par hjemmesider jeg skal passe i ny og næ, som kan generere lidt indkomt til mig. Ved godt det ikke kommer af sig selv og skal knokle i starten, men som sagt går i står hvergang. Har læst diverse e-bøger om alle disse emner, for det interesserer mig rigtig meget, men der er langt fra så at have læst en bog til at få udført det i virkeligheden også samtidig kunne tjene penge på det også.

Håber der findes en som vil hjælpe mig godt igang, og støtte mig igennem udviklingen.

På forhånd tak.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)