Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker at købe annoncering i nyhedsbreve e.lign.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder med lys og lygte efter en række medier, hvor jeg har mulighed for at købe annoncering. Det kunne eksempelvis være nyhedsbreve, men også andre digitale kanaler, hvor jeg har mulighed for at nå bredt ud, er interessante. Er du i besiddelse af et website med en stor mængde blandt besøgende, kunne jeg ligeledes være interesseret i at afprøve noget annoncering. Mit segment er mænd i Danmark over 18 år.

Du kan skrive til casper@dm9.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:39

Hej Casper

En lille reklame for Amino. Her kan du betale dig til at være med i Amino nyhedsbreve.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 20:51

Hej Casper,

Jeg ved ikke om du allerede kender til vores selfservice annoncenetværk Open AdExchange - www.openadex.dk - vi levere annoncer på nogle af danmarks største online medier såsom - EkstraBladet, JyllandsPosten, Politiken, Berlingske Medier samt TV2 - vi har ca. 60 forskellige publishers hvor vi kan leverer jeres annoncering hvilket svarer til at vi hver måned leverer ca. 600.000.000 annoncevisninger til vores annoncører.

Vi tilbyder tekstannoncer, billede annoncer, geo-targeting, re-targeting, konverteringssporing, device marketing samt meget meget mere.

Kig forbi vores website www.openadex.dk og læs mere - du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe til mig på 4171 6898 eller skrive til mfg@openadex.dk hvis du vil vide mere eller gerne vil have at vi kommer forbi til et møde.

Du kan se et eksempel på en billede annonce i min signatur.

Fortsat rigtig god aften.

Mvh. 

Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)