Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke finde en produktionslokale!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu har jeg i snart 4 måneder søgt, og søgt efter et produktionslokale til fødevarer, men jeg har simpelthen ikke kunne finde noget.

Jeg søger nogle lokaler, hvor jeg kan starte min produktion af fødevarer op enten i København, eller udkanten af København. Jeg har prøvet diverse hjemmesidernettet, og ringet til enkelte ejendomsmæglere uden det store held.

Det jeg søger.
Lokale i København, eller udkanten af København.
Enten godkendt til fødevarer, eller passende nok til at jeg selv kan få det godt godkendt
Lejemål skal være mellem 35 - 100kvm
Husleje per måned, må meget gerne være mellem 1000 - 3700kr per måned

Nogen der kan hjælpe ?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Behøver du at have et produktionslokale 24 timer i døgnet? Få producenter har brug for et køkken 24-7. Jeg ved ikke, hvad du skal producere, men kan du lægge produktionen uden for restaurant og pizza tiderne, så kan du leje dig ind om fx formiddagen.

Hvad med fælleskøkken i forsamlingshuse, folkehuse eller andre fælles spisesteder? Flere virksomheder har et stort køkken, der ikke bruges, fordi de køber maden ude fra. Led efter sådan nogle. Ejendomsmæglere eller boligforeninger har måske uudnyttede køkkener i deres ejendomme, som man kan låne i en periode?

Tænk ud af boksen og du vil finde et egnet sted.

Læs evt hæftet: Start som selvstændig fødevareproducent. 

mvh

Mogens

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 02:22

Tak for de gode råd Mogens. Det satte nogle tanker i gang ihvertfald. Bliver måske en smule besværlig, da der er nogle store maskiner med men jeg tror godt jeg kan finde en vej igennem dét besvær :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 05:13

Har du prøvet i Kødbyen?

Nogle gange er der lokaler med køl/frys til udlejning. Prøv at gå en tur dernede.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:12

Det gør jeg @Daniel :) Tak for det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)