Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPGIVER ADWORDS pga FUSK !!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Demini

Har du haft en professionel til at kigge din Adwords konto igennem? Du vil fx kunne få vist en kolonne med ugyldige kliks, disse vil derfor ikke vises i din faktureringsoversigt som krediteret din konto.

Jeg har set flere tusinde kontis, og det som du hentyder til har jeg aldrig set så galt som du siger, så det ville undre mig MEGET hvis det skulle være tilfældet. Som det hentydes til mener jeg også der er større chance for at det er et spørgsmål om opsætning dårligt konverterende landingssider og lignende, det er ihvertfald det "normale" problem. Men som sagt man skal have hands on for at kunne bekræfte det. 

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:16

Jeg er 99% sikker på at "dårlige klik" frasorteres, så du kun får dem regget for den første eller to, og ikke flere...

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:27

Hej Demini, jeg har haft god succes med at analysere, identificere og fjerne "fuske" kliks for en række webshops.

Det kan relativt hurtigt afklares om det skyldes fusk og såfremt det er fusk, er det ikke et one-time-fix, men er noget som skal overvåges løbende for at bevare sin virkning.

Hvis du vil prøve min metode så skriv en PM 

PS: det er min første besked på Amino så bær lige over med mig med min tamme profil side :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 00:10

Efter hvad jeg ved om Adwords, så sorterer Google selv fejl klik fra, plus de sorterer på IP adressen også... Så du kan ikke sidde hjemme fra samme IP og tømme dine konkurrenters adwords konto, bare ved at klikke løs 100 gange i træk...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)