Hej aminoer Jeg er blevet virkelig fortvivlet vedr. adwords. Det er helt klart for mig at andre klikke og klikker og klikker på vores annoncer via fusk. ER der en mulighed for os at finde denne lorte idiot ?? Vores adwords er ingen succes grundet dette. Vi troede ellers at gennemsnits besøg via adwords ville være højere end organisk søgning, og det er også det google reklamere med. Tvætimod!! For os er den helt gal. Eller hvad er jeres syn på dette?? Der er intet galt med vores kampagner. Vi har endda super fintunet søgeordene for at slippe af med idioter som klikker løs, og det hjalp en lille uges tid. MEN, heller ikke mere end det. Når vi sammenligner vores organiske søgning med betalt, ser det således ud: Organisk: 2 min+ besøgsvarihed (ca 100 besøg hver dag) Adwords: 0 -20 sec besøgsvarighed (ca 100 besøg men over 200 betalte klik) Hver en eneste dag er der mindst dobbelt så mange klik end besøgende Er det normalt ????? Er der en mulighed for at finde den der klikker løs??? Analytics viser besøgende, mens adwords viser klik. Kan ikke gennemskue hvordan vi kan finde personen gennem analytics. Der MÅ være en mulighed. Hvorfor viser analytics ikke hvor mange klik der kommer fra en besøgende. Jeg stopper ADWORDS |
ps. har hørt at Google har en ubrugelig metode til at scanne og debitere for falske klik. I vores tilfælde har debiteret 0,67 øre. Ca 3 uger siden.
Tak for det Google
Vi er meget taknemmelige.. uhaa puhaaa