Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig sælger søger idéer/muligheder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Med fare for at lyde "selvfed" så vælger jeg alligevel at tage chancen, og håber at blive taget seriøst.

Til sommer har jeg 20 års salgserfaring (er 37 år), har prøvet ALT fra "salg på gaden" til kørende Key Account, coaching osv. Er på nuværende tidspunkt salgschef.

Er egentlig glad nok for min stilling, men jeg omsætter for mellem 6-10 millioner om året, og jeg hiver omkring 600.000 selv, og det er da også fint nok. MEN jeg kunne rigtig godt tænke mig at starte min egen virksomhed.

Der er flere årsager til jeg gerne vil starte min egen salgsvirksomhed, for det første er det følelsen af at have sit eget. For det andet vil det give mig et kick at arbejde for mig selv, og se min indsats give resultater. Og for det tredje, så vil jeg også sætte pris på den frihed, det giver at være selvstændig (selv om det er hårdt, og kræver mange timer.)

I forhold til egne evner, så har jeg altid ligget nr 1 på salgstal, ligemeget hvor jeg har været ansat. Så VED jeg er en dygtig sælger, får da også ros fra både kunder, kollegaer og chefer.

Mit problem er bare at jeg ikke er specielt skarp på de (Administrative opgaver (Skat, regler osv) Programmering, hjemmesider er heller ikke min stærke side. Kunne sikkert godt lære det, men det er altså selve salgsdelen der er min force, og har min interesse.

Opstartskapital er også ret begrænset, og hele tanken er også at arbejde mig op fra bunden, og gerne på deltid, så jeg beholde mit arbejde til jeg evt ville kunne forsørge min familie.

Har i nogle idéer, til en salgsvirksomhed? Eller er det én som har de kompetencer som jeg mangler, der kunne tænke sig at starte noget op med en supersælger?

Bedste hilser M

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hvilken branche arbejder du indenfor idag og hvilken branche, kunne du godt tænke dig, at arbejde inden for?

Er sikker på der er massere amino'er, der kunne bruge en sælger/partner, der kan omsætte 6-10 mill. Årligt og styrer en salgsafdeling, drev jeg egen virksomhed, havde jeg selv kontaktet dig :)

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Kan du uddybe? :0) 

Hilsener

Peter

Hvad har du arbejdet indenfor? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Tak for dit svar.

Håber da også på nogle spændende muligheder. Dygtige vedholdende sælgere hænger ikke på træerne, enten er de udbrændt, eller har alternative salgsmetoder.

Er i mediebranchen nu (print) der står jeg for salget. Annoncer/artikler. Har dog erfaring indenfor både print og online - både via møder og pr Tlf.

Med hensyn til hvilke områder jeg kunne tænke mig at arbejde indenfor, så er jeg åben for det meste, bare jeg kan få en "begejstring" for eget produkt, og synes det er spændende.

Hilsen Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Noget konkret du ønsker uddybet?

Har arbejdet med stort set det hele i de 20 år. Aviser, magasiner, mødebooking, online annoncering, alm salgsledelse, coaching. Opbygning af en marketings afd i DR-byen. Telesalg, salgsmøder. Og nu står jeg for ansvaret for salget ved trykte publikationer som udkommer med JP, Børsen osv

Hilsen Michael

Fra Svendborg
Tilmeldt 24. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Godt indlæg, ærligt, åbent og ligefrem.
 

Giv mig et kald i morgen over middag - jeg har opgaven som vil stimulere dine krav.

Mobil: 40159907

Venligst, Rasmus

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

Tak for svaret :) vi tales ved i morgen. Det lyder spændende

/Michael
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. Kan vi tage den i en privat besked? Hvad er din e-mail?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

PS, hvor teknisk funderet er du? Har du let ved at sætte dig ind i nye problemstillinger/ lære noget nyt - og gøre noget svært let forståeligt for andre - også selvom det er teknisk?

Bor du i selve København?

Hilsener

Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Elway@sol.dk

Og umiddelbart, så ser jeg ingen forhindringer i teknisk salg :-) bor i Roskilde, men arbejder i Kbh
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)