Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logodesign til kun 500,-

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

En kammerat og jeg har begge erfaring inden for grafisk design, og har derfor slået os sammen i håb om at kunne starte en virksomhed på baggrund af vores kompetencer.

I forbindelse med dette har vi brug for nogle referencer til vores kommende portfolio / hjemmeside, og derfor kan vi i øjeblikket tilbyde dig et professionelt logodesign til kun 500,-

Det er fuldstændig uforpligtende, og er du ikke tilfreds med resultatet, skal du selvfølgelig ikke betale.

Hvis det har interesse, kan jeg kontaktes enten her på amino, eller ved at skrive til mig på daniel.s.brinkmann@gmail.com

Håber på at høre fra dig!

Mvh Daniel

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:04

Hej Daniel

Du kommer nok ikke uden om, at vise noget af det arbejde du / I har lavet indtil nu. Ud fra det, vil man kunne se om i kan 'levere varen'.
Hvis I endnu ikke har lavet noget der kan fremvises, vil jeg anbefale at i laver en række eksempler til bestemte typer firmaer, og lægger dem ud på en hjemmeside.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:04

Hej Viggo

Altid dejligt med konstruktiv kritik!

At lave en række eksempler, er også en overvejelse vi gjorde os, men vi valgte at prøve lykken her på Amino - hvilket har givet pote.

Vi har allerede fået flere henvendelser, og arbejder i øjeblikket på højtryk for at færdiggøre de første opgaver. Planen er så at opdatere tråden her med resultatet deraf. 

Mvh Daniel

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:58

Spændende! Men så vidt jeg ved skal man være Plus-medlem på Amino for at poste tilbud. Dét synes jeg I skal få rettet op på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)