Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til Ewire :-(

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer

Jeg har et problem med Ewire. Efter jeg indtaster kortnummer og trykker "næste", får jeg følgende warning:

*Warning*: File */home/sichicdk/public_html/is deprecated in */home/sichicdk/public_html/ server on line *1843*

*Warning*: Cannot modify header information - headers already sent by(output started at /home/sichicdk/public_html/ server)

in*/home/sichicdk/public_html/server/classes/Tools.php
<server/classes/Tools.php>* on line *105*

*Warning*: Cannot modify header information - headers already sent by(output started at /home/sichicdk/public_html/server/classes/Tools.php:1843)

in*/home/sichicdk/public_html/server/classes/Tools.php
<server/classes/Tools.php>* on line *108*

Jeg har været i kontakt med Ewire, og de kunne ikke rigtig hjælpe mig.Hjælp plz, vil gerne få lanceret min webshop snarest muligt. Men det går ikke, når betalingssystemet ikke virker optimaltTongue Tied

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:58
Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 14:12

Hej Casper,

tak for dit svar. Men hvordan slår jeg warnings fra? Hvad skal jeg skrive og hvilken fil er der tale om? 

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:24

Kontakt din web host. De burde kunne slå det fra så let som ingenting.

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:36
Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 11:19

Emil: jeg har kontaktet min webhost, og de siger at jeg selv skal slå det fra. Ifølge dem skal jeg oprette min php.ini fil i min etc mappe i roden af mit hotel.Det forstår jeg ikke særlig meget af, desvære :-/ 

Tilmeldt 28. Jun 13
Skrevet kl. 17:41

Hm, ved ikke hvorfor de ikke bare ændrede det for dig - det ville være lige så hurtigt som at fortælle dig, hvordan du gør.

Prøv at log ind på dit web hotel og gå ind i deres file manager/file explorer/filadministration, eller hvad det nu hedder. Du skulle gerne se en mappe, der hedder "etc". Gå ind i den. Hvis der ligger en php.ini i mappen allerede, skal du kigge efter "error_reporting = xxx" i den. Ændr den til "error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_WARNING". Hvis det ikke står der så er det bare at copy/paste det ind. Hvis php.ini ikke er der, skal du selvfølgelig lave den først.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 20:44

hej Emil

mange tak for dit svar, jeg fik lavet php filen osv. Den har skjult 2 advarsler ud af 3. jeg tror der er programmeringsfejl i min shop :-( 

Tilmeldt 28. Jun 13
Skrevet kl. 20:49

Du kan også slå det helt fra med error_reporting = off, men hvis der rent faktisk er en fejl, som gør at det ikke virker, skjuler det den selvfølgelig bare.

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:36

Du kan godt skjule warnings (hvilket kan give mening når de fx. er "deprecated") men fx. der hvor den skriver linjer på osv er der nok noget du bør kigge på.. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)