Godaften aminoer Jeg har et problem med Ewire. Efter jeg indtaster kortnummer og trykker "næste", får jeg følgende warning: *Warning*: File */home/sichicdk/public_html/is deprecated in */home/sichicdk/public_html/ server on line *1843* *Warning*: Cannot modify header information - headers already sent by(output started at /home/sichicdk/public_html/ server) in*/home/sichicdk/public_html/server/classes/Tools.php *Warning*: Cannot modify header information - headers already sent by(output started at /home/sichicdk/public_html/server/classes/Tools.php:1843) in*/home/sichicdk/public_html/server/classes/Tools.php Jeg har været i kontakt med Ewire, og de kunne ikke rigtig hjælpe mig.Hjælp plz, vil gerne få lanceret min webshop snarest muligt. Men det går ikke, når betalingssystemet ikke virker optimalt |
Det nemmeste er nok at slå deprecated warnings fra (eller få opdateret kode). Det kan du gøre ved at ændre error reporting i PHP. Det er dog en teknisk øvelse, hvor du nok skal have en PHP programmør ind over. Hvis du ønsker mere information, så læs med her.