Hej Amino. Jeg har i længere tid gået med denne idé, som jeg gerne vil gøre alvor af at få ført ud i livet. Og det ville være en stor hjælp hvis en/nogen har kommentar til mit følgende spørgsmål: Hvis min idé endnu ikke er opfundet og jeg derfor behøver hjælp til, at udarbejde en prototype, for rent faktisk at se om idéen kan blive en realitet, hvor skal jeg da henvende mig? - Idéen omhandler fibre, bomulds-fibre, mm. Håber på respons. Mvh Thomas Madsen |
Hejsa.
Det lyder spændende.
Først vil jeg råde dig til at lave en meget detaljeret søgning evt. ved hjælp af patent og varemærkestyrrelsen som kan være behjælpelige med dette. For rigtig mange ting som vi "opfindere" går og tror er revolutionerende og nye, findes faktisk i forvejen.
Hvis din idé ikke findes, kan du alliere dig med en tekniker/ingeniør på feltet... hér ville jeg hvis jeg var dig, tage fat på væksthus Kbh eller startvaekst som har nogle gode rådgivere.
Mange får lavet prototyper hos de producenter der også producerer specifikke produkter... eks. prototyper af plast kan aoftes laves/videreudvikles hos en plastfabrikant o.l.
Held og lykke med projektet.
:)