Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for Respons på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:28

Til at starte med ville jeg helt droppe den intro skærm du har lavet, og hoppe direkte ind på http://www.ungwebdesign.dk/#produkt istedet for .... Syntes det er yderst forvirrende, og som kunde vil jeg ikke "lede" efter et "klik her" for at kunne se dine ydelser.

Referancer syntes jeg er meget vigtigt i denne her branche, og du har intet ?

Intet under hvem du er ?

Lige de første ting jeg lagde mærke til ....

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:44

Nu skal man passe på når man spørger til sin hjemmeside her på Amino. Der sidder en masse hjemmeside "nørder" (ment positivt) som har en masse ekstra viden som de fyrer af! - jeg har selv spurgt til min hjemmesiden og der var nærmest ikke den ting der kunne laves om!

Spørgsmålet som jeg synes du skal stiller det er til dig selv - er du tilfreds med din hjemmeside? Hvis du ikke er og ikke lige kan sætte en finder på hvad det er, så er der her det perfekte sted at spørge.

Jeg har kigget meget lidt på din side. Jeg synes den er "tung" måske er din min computer/opkobling, men tiden det tager at åbne din side er for lang. Så mangler jeg overblik (jeg er mest til meget simple sider - det vil du kunne se hvis du kigger på min side) og så kunne jeg gentage det det tidligere indlæg handlede om - lidt om hvem du er og referencer. 

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:53

Flotte farver du anvender, det falder godt i øjnene, kunne godt tænke mig at du viste noget mere grafisk arbejde på siden, nogle flere billeder evt. Men det er nok bare smag og behag.

Vh Mette_S

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:37

Hejsa!

Fint opsætning du har lavet - men du skal passe lidt på den grå tekst på stærk rød baggrund. Det er en smule svært at læse hvad der står.

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 11:12

Hej Alle!

Jeg har lavet mange ændringer på siden nu..

hvad synes i?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:08

Sidder og ser på dine priser på 4000 kr og 12.000 kr for hjemmeside samt webshop, men der står intet omkring designet.

Altså til de 12.000 kr snakker vi så en side designet fra bunden, eller et færdigt theme man vælger ? ... Kan se et par af dine referancer bruger det gratis Vantage theme til Wordpress, er det også sådan noget man får for de 12.000 kr ?

- Den slags info syntes jeg er ret vigtig.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Virkelig fed hjemmeside du har dig der, kan du sgu godt være noget stolt af.. ;O

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 13:54

Flot side - men jeg ville overveje at skrue ned for alle effekterne. Det kan være ret tungt at trække din side fra en ældre computer. Og du kan ikke forvente at alle dine potentielle kunder sidder på en ny computer der har kræfter nok til at trække alle effekterne så det bliver flydende og pænt :-)

Men ellers thumbs up!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)