Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Bogføring...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er ..

Vi har et mindre konsulent firma i København og omegn med 1000-2000 kunder og 3 fuldtids arbejdende personer.. 
Dette bliver til mellem 100-200 posteringer om måneden eftersom vi har mange besøg af 1-2 timer.

Vi søger pt en som kan hjælpe os ud af et lidt rodet 2006/2007 regnskab og ind i et top tunet og strømlinet 2008 regnskab!

Tidligere har vi fået vores revisor til at lave et årsregnskab på baggrund af momsregnskabet etc.
Imellemtiden har vi nu fået anskaffet regnskabs programmet E-comnomic som vores revisor har lavet en "åbnings saldo" på.

Mht. til fakturering fra E-comnomic så står vi selv for det.. men resten har vi brug for nogen hjælper os med.. (måske i samarbejde med vores revisor)

Er der nogen som kan hjælpe med dette her i københavn? eller kan I anbefale nogen som har erfaring med bogføring i E-comnomic  ..?

Det ville være dejligt med lidt hjælp..

På forhånd tak ..

NAndersen

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger selv e-conomic og som jer, står jeg også selv for faktureringen. Derudover har jeg revisionsselskabet Mortensen & Beierholm www.hlb.dk tilknyttet til moms mm. De samarbejder med e-conomics og er meget flinke til at hjælpe.

Jeg mener at have læst en artikel på www.erhvervsbladet.dk  omkring e-conomics udvidelse af forretningen via sammenarbejde med diverse revisionsselskaber. Kan dog ikke lige finde linket )-:.

 Men kan anbefale M & B

Håber du finder en løsning !

 

Hilsen
Jesper Andrä

http://www.pro-steel.dk
Your Business Partner in Steel!

Company website: www.pro-steel.dk
Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nandersen,

 Jeg har smidt dig en mail omkring hjælp til bogføring i E-comnomic.

mvh

Jesper
Tal til Tiden
Regnskab + Revision
Telefon 36 70 33 22
Mobil 28 44 03 43

Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt en PM.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)