Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - hvordan får man pengene tilbage ved fejlkøb?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

af en tysk webshop fik jeg en delvis betaling tilbage af en ordre, jeg gennemførte, da et af produkterne ikke fungerede for mig. Nu fik jeg en besked om, at shoppen har betalt tilbage, hvilket også kan ses i oversigten i paypal. Dog er pengene ikke kommet. 

Nogen der ved, hvordan det fungerer? Kommer de på kortet? Og hvor lang tid går der? Jeg har ikke kunnet finde noget på paypal omkring dette. 

Venlig hilsen, 

Lars

Fra Ringsted
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  meredamp.dk Skrevet kl. 09:12

Hvis pengene står på din Paypal konto, skal du selv aktivt bede om at få dem udbetalt til det kort du har tilknyttet, under den funktion der hedder "withdraw"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke helt korrekt...

Hvis man er sælger af et produkt, står pengene på kontoen, og man skal selv bede om at få dem udbetalt (som Rasmus forklarer).

Men..

Når der er tale om at man modtager penge retur for noget man har købt, så går pengene tilbage til den "funding source" som ligger til grund for den oprindelige transaktion....  Dvs. At hvis du har knyttet et Visa kort til din PayPal konto, og købet oprindelig blev debiteret dette kort, så er det samme kort som sidenhen krediteres såfremt der skal laves en retur.

Retur av penge til kortet tager oftest mellem 1-3 bank dage.

.

vh, Sami.

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 17:48

Hej Sami. 

Tak for et godt svar. Så bør jeg jo have pengene snart. Fik en meddelelse om tilbageføring af pengene, uden at de kom. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)