Min mand og jeg er ved at åbne vores nye salon og har siden 2011 skrevet kvitteringer på gammeldaws manér (håndskrift + kvitteringshæfte).
-Det er vi ret så trætte af.
Nu er det på tide at få os et ordentligt kasseapparat, men vi kender intet til hvad der passer bedst til denne branche.
Hvad kan i anbefale ? Har set at nogle forretninger benytter sig af en monitor. Er det noget man kan kombinere med noget online booking, for så ville det jo være smart?
Der vil blive solgt forskellige services og produkter i shoppen og der vil være omkring 4 frisører i alt.
På forhånd tak og spørg løs hvis det kan give en bedre ide om hvad vi har brug for.
Jeg kan anbefale dette kasseapparat, hvis du ikke er på jagt efter et touch-screen high tech kasseapparat.
Her kan du oprette op til 400 PLU'er (huskenumre) på dine varer eller du kan blot taste prisen ind under en af de 40 forskellige varegrupper og der kan vælges op til 8 forskellige ekspedienter.
Lad mig høre om det kunne have interesse eller om det er noget andet du er på jagt efter.