Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

enmandsfirma hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Fra  skp/mentor service Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino.

jeg er uddannet pædagog og kunne godt tænke mig at oprette en enmandsfirma.

jeg har et fuldtidsjob på 37 timer.

jeg kunne godt tænke mig at oprette et firma hvor kommunen kan bruge mit service…som støttekontaktperson.

1. jeg skrive dette fordi kommunen vil gerne hyre mig som støttekonataktperson men de har brug for et cvr nr.

Også tænkte jeg hmmmm…….det kunne være en rigtig god ide.jeg har altid drømt om at have mit eget lille firma…og nu har jeg chancen. jeg forventer ikke pt. at tjene KASSEN…..men man ved aldrig, måske udvikler det sig og bliver til noget større.

mit spørgersmål er som en total nybegynder er.

1. Hvordan oprette jeg et cvr nr?(så kommunen kan betale mig løn)

2. Hvordan betaler jeg skat af det jeg tjener?

3. Er der noget jeg skal tage højde for…..som jeg ikke har skrevet????

…… i må gerne skære det ud i papa for mig "step by step" hvordan jeg kommer igang!!!!

Tak på forhånd

Uri.

Fra Store-Heddinge
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Urbancouture Skrevet kl. 19:36

Jeg svare lige lynhurtigt på dit spørgsmål nummer 1.

Du skal ind på www.virk.dk 

Derinde opretter du dig som selvstændig i et enmandsfirma, det er nemt og lige til men dog skal skat bruge ca 14 dage på behandlingstid til dit CVR nr.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Fra  skp/mentor service Skrevet kl. 19:41

tak philipBig Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:41