Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KKN Udvikling søger projekter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Niclas I. Larsen Holding Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er en iværksætter på 24, der har stiftet bekendtskab med erhvervsmanden Klaus Bach Jensen for et par år siden. Vores samarbejde i forbindelse med nogle af mine egne projekter ledte hen til, at vi har valgt at starte en virksomhed, der fokuserer på innovation, projektudvikling og finansiering. Selskabet er i øjeblikket under stiftelse, og vi leder efter ca. 10 spændende projekter med godt potentiale, som vi kan kaste vor energi i. Venligst kontakt mig

Niclas Telefon : 60 18 41 44

Niclas Mail : nil@nilinno.dk

Lidt mere om KKN Udvikling Aps Under stiftelse.

KKN Udvikling-teamet består af engagerede iværksættere, erhvervsfolk, pengefolk samt eksperter med mange års erfaring.

Vi spænder vidt og ser derfor ikke en grænse for hvilke projekter vi kan hjælpe videre: Trods det kan der være projekter vi fravælger hvis ikke vi mener der er potentiale. Der gives en vurdering af projektet og vi giver vores mening uden omsvøb. Vi har altid et bud på hvorledes et projekt kommer videre.

Vi har netværk som kan være behjælpelige hvis ikke vi selv rummer opgaven, vi kan måske skaffe penge til projektet, vi arbejder hurtigt og I modtager altid et hurtigt svar.

Vi har interesse i altid at arbejde med spændende projekter. Vores dør er altid åben for en snak omkring din ide eller dit projekt.

Kontakt os allerede i dag og få svar i morgen.

(Skriv lidt om projektet således at vi uden problemer kan sætte os ind i, hvad projektet omhandler, således at vi hurtugt og effektivt kan komme med respons.) og hvad det går ud på og således at vi hurtigt kan komme retur med respons.

Med venlig hilsen

Niclas I. Larsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)