Søger en eller flere personer der har en interesse i ting som natte/byliv, planlægning/udførsel af events m.m. Har selv arbejdet med disse ting i en del år snart, og først for nylig er jeg og en kollega og ven startet så småt op for os selv, men syntes at mange gode planer ryger lidt på gulvet disse dage,vi når simpelthen ikke at følge op omkring dem. :/ Nogen der har interesse må gerne smide en PM, eller kontakte mig direkte på miki@promoteme.dk
|
Hey.
Kan du ikke skrive lidt mere end bare events...? Det ord er bare blevet voldtaget så meget, så det står ikke for noget mere!
Vil I lave nattelivs arrangementer for diskoteker? Jeres egne events? firma fester? booking af artister? PR Events?
Jeg har lavet fester for virksomheder som Danfoss, ECCO, Sydbank mm. og lavet events for flere virksomheder, lige fra BikiniVask til mobile Kaffebarer... men igen, det er svært at vide om jeg kan hjælpe jer?
Jeg laver selv lidt småting nu, men er da altid klar på at hjælpe nogle aminoer hvís projektet er rigtigt... :)
/J