Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kobber priser mm. men hvor ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nok omkring et par 100 kg i kabel skrot og ved at hvis jeg skræller det så det er ren kobber så det mere vær,

Men hvor kan jeg se hvad kobber prisen er pt og hvor er det bedst at sælge det ?

og ud af alt det kabel jeg har skrællet kommer der en masse plastik/pvc som jeg har hørt man også kan få noget for men er der nogen af jer der ved hvor jeg kan sælge det?

overvejer at opkøbe skrotkabler, alu, rustfri mv. men nok meget godt at hvide hvor jeg også selv kommer af med det.

Er der nogen kloge mennesker her inde der kan hjælp Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtigt mange firmaer der opkøber kobber.   Det vigtige er at kobbet er så rent som muligt uden forurening af nogen art, hvis det er helt ret og blank ledningskobber kaldes kvaliteten Millberry som giver den bedste pris, pt. vil jeg tro at du får omkring 36 kr. pr. kg.

Husk at du skal betale SKAT af din omsætning

Jeg har selv gode erfaringer med HJ Hansen 

http://www.hjhansen.dk/skrot#

Har du flere tons rent kobber kan du prøve hos: Aurubis www.aurubis.com

Mvh

Ravn

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Falstrup Vedligehold Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne svinger fra dag til dag og du kan ikke se dem nogen steder på nettet. Sidst jeg solgte kabelskrot gav det et par kroner kiloet. Forhør dig hos den lokale skrothandler om prisen, der kan du også sælge det.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Stena jern og metal, giver nogen gode priser.

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Falstrup:
Sidst jeg solgte kabelskrot gav det et par kroner kiloet

Nu er der jo meget stor prisforskel forskel på kabelskrot og rent kobber fra kabler. 

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ren kobber.

Men kan man ikke også få noget for kappen om kablet når det er separat, ved godt det nok ikke er så meget men "mage bække små" ;D

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

www.skrotpriser.dk her kan du bestille prisliste. Eller skrotpriser.dk på facebook. Der ligger altid en opdateret prisliste. Du skal gå efter kobberkabler, og overveje om det kan betale sig at af-isolere dem. Der er typisk over 50 % affald i et kabel. Hvis du sælger til en lokal skrothandler, så forlang kontant betaling, og tjek vægten hjemmefra! 

Tilmeldt 2. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kobber pris pr kg 2017

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)