Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Sponsor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften i må meget undskylde hvis mig indlæg ligger forkert men fandt det rigtige i at smide den her :)

Mit navn er Thomas jeg er 20 år gammel. Jeg er deejay jeg spiller rundt om i landet hver torsdag fredag og lørdag, sådan noget det slider meget på ens tøj derfor sørger jeg en sponsor som vil støtte mig med noget tøj som "hitter" altså nyere mode til fyre. Jeg tænkte på at du evt ville have dit logo på eks tshirt / trøje evt måske bukser har også en hjemmeside vi kan snakke om at smide reklamer på

jeg er også radio vært på en internet radio hvor der kunne komme på tale at smide en reklame eller 2 under mine shows hvis det var noget

det skal lige nævnes at jeg er ved at få en konktrakt i hus med et stort firma hvor jeg skal til USA og spille i et par år men mere kan jeg ikke sige om den kontrakt for "uvedkomne" altså du får selvfølgelig alt information hvis vi indleder et samarbejde

Søger også en som vil sponsorer mig en bil maaaen det regner jeg ikke med at der er nogen der vil hehe

I kan kontakte mig på

Thomas@djrevax.dk mail / msn

Tlf :50 47 18 88

Mvh Thomas Gravesen 

EDIT

Glemte at fortælle at jeg bor i Bjerringbro, midtjylland 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:03

Hej Thomas,

For mange, mange år siden var jeg også DJ. Jeg kan huske at vi fik en bank til at sponsorere noget tøj. De vil jo voldsomt gerne gafle nogle unge kunder, for unge kunder bliver jo også med tiden gode forbrugere af bankens produkter. En del bank-reklamer er da efterhånden også rettet mod unge - altså din målgruppe.

mvh Carsten

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:37

tak for svaret :) jeg gir det lige en chance her inde og ser om der skulle være nogen der vil :) hvis ikke så må jeg en tur rundt til bankerne :)

Mvh Thomas 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)