Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør-det-selv reperationer af iphones? er det et koncept der "holder" ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop lanceret www.i-screen.dk, ville egentlig mest af alt bare høre hvad i synes, er folk parate til selv at reperere deres iPhones selv og dermed spare den dyre regning fra autoriserede reperatører?

kom meget gerne med feedback på selve hjemmesiden, men mest af alt konceptet!

På forhånd tak!

Mvh

Mikkel Stylsvig 

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Jeg vil ikke mene at folk er klar til gør det selv reparationer. Selvfølgelig er der folk som ville kunne gøre det selv uden det store besvær, og de gør det da også og har gjort det i lang tid. Det er jo primært de folk der køber reservedele fra de danske sites så som din egen.

Med hensyn til om det er noget man kan udbrede vil jeg hverken anbefale det eller håbe det bliver en trend. Og det er ikke noget jeg siger fordi jeg selv laver iPhones, men fordi der lige som i de fleste andre brancher er folk som er overbevist om de kan men ender med at fejle voldsomt. Eller som ikke ved hvad de går ind til. Jeg solgte engang et af de klassiske farvesæt til en som insisterede på at spare 150,- i montering og gøre det selv. Det viste sig da vedkommende modtog sættet med skærm og bagside at vedkommende ikke på nogen måde vidste hvordan man monterede det, hun havde nemlig hørt fra alle hendes venner at det bare var 2 skruer i bunden og så kunne man skifte det hele.

Samtidig har jeg gennem tiden modtaget en del "samle selv mobiler" i poser fra folk der prøvede på egen hånd.

Men vil lige understrege det er ment på debatten "Er folk klar til det selv?" og ikke ment som at din shop ikke har gode muligheder :)

Med hensyn til feedback på shoppen så skar din facebook like og få 5% knap mig i øjnene, den skal du nok have lavet i lidt bedre kvalitet.

Med hensyn til dine skærme må jeg sige det er imponerende at du kan sælge "de bedste skærme man kan få" til den pris, hvis det er med moms i hvert fald. Skal ikke kunne sige om det er A, A+, A+++ eller OEM da kært barn har mange navne, men jeg ville nok finde en til at tjekke om du får den kvalitet du beder om hos din forhandler. Der snydes meget med skærmene der ude og efter min erfaring får man hvad man betaler for, og det lyder billigt. Men jeg skal ikke kunne sige det, og ved jo heller ikke hvad du har af erfaring inden for området :)

God weekend her fra

- Dennis

Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)