Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeld et indlæg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det heldigvis første gang jeg har synes det var iorden at bruge anmeld funktionen under et indlæg, og kom så ind på en side identisk med den når man skriver et svar - Der var ingen steder gjort tydeligt at denne besked kun røg afsted til admin/moderatorer, kan i ikke gøre dette mere tydeligt, jeg tror det skræmmer mange.

Dernæst modtog jeg en mail angående link til den "tråd" jeg åbenbart har oprettet i jeres anmeldelsessystem, men linket virker ikke i denne.

Ellers er det begyndt at se godt ud med de nye fejlrettelser og sådan. Lækkert stykke arbejde i har gjort.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:05

Det har du ret i, det må vi kigge på snarest!

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:23

Du er super hurtig :) Det glæder jeg mig til at kunne udnytte når jeg overtager din identiet 100% Wink

Når i nu er igang med at smide lidt ekstra tekst på når man klikker anmeld, så for nye brugeres skyld kunne en god beskrivende tekst under skriv privatbesked også være god, da den igen minder meget om opret spørgsmål/skriv indlæg.

Fortsat god aften.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 12:43

Samme forveksling, kan også ske imellem et indlæg og en privat besked.

Her står der også "skriv et nyt indlæg"

Alt om både i Danmark

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:01

Helt enig, det må vi kigge på.
Jeg er bare bange for at de bruger den samme template og vi derfor skal programmere os ud af det, men lad os nu se.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)