Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg dette skema på word/andet gratisprogram?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har meget brug for hjælp med dette. Hvordan får jeg lavet dette skema på word eller andet gratisprogram? Det omhandler hvilken service du ønsker at jeg forhandler til dig... Skal gerne have realiseret dette på en pc, men aner ikke hvordan man gør.

Hvis i har spørgsmål der omhandler hvad jeg mener med f.eks. 2,1) 2,2) eller andet så sig endelig til. 

Det skal gerne være lidt ligesom dette: http://corporate.discovery.com/contact/viewer-relations/ Hvor man skriver sit navn, email, telefonnummer og adresse først

Derefter vælger man Hvad der ønskes jeg forhandler ned (på samme måde som ''Question Regarding'')

1) Bredbånd

2) TV

3) Telefoni

4) Det hele samlet 

Hvis der vælges bredbånd (1) kommer der dette frem:

Hvilken hastighed ønsker du som minimum (2.1)    Download: 1.mb 5.mb 20.mb. 50.mb 

Upload:    1.mb. 2.mb. 5.mb. 10.mb  

Det billigste 

Det hurtigste

Osv. Håber i forstår hvad jeg mener.

Mvh. Frederik :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 01:06
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Skrevet kl. 04:07

Tusind tak Daniel det var præcis det svar jeg havde brug for :)

Wufoo ser nemmest ud at lave så det vil jeg prøve. Imens at jeg er uden en demohjemmeside kan jeg så lade den blive på wufoo.com og gå ind og rette der?

Og er der et bestemt tidspunkt hvor den ikke længere er gemt på deres hjemmeside mere?

Mvh. Frederik

P.s. Jeg vil vænne tilbage når jeg har fået designet en og håber så i kan give feedback

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 16:34

Du kan sagtens lave din formular før du har en hjemmeside, og senere knytte de to ting sammen. Man kan også sende kunder et direkte link til formularen. Jeg tror ikke der er tidsbegrænsning, men sæt hellere din formular op sådan, at den sender de indtastede data (leads) til din med e-mail også. 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Skrevet kl. 08:05

Tak igen Daniel.

Nu er problemet så at jeg ikke kan finde ud af hvordan der kommer en yderligere beskrivelse af kun et produkt

http://form.jotformeu.com/form/40531604747351

F.eks. hvis man krydser bredbånd af så kommer der en bestemt tekst kun for dem der har valgt forhandling af bredbånd

Hvis man vælger TV kommer der en bestemt tekst kun for dem der har valgt forhandling af TV 

Hvis man vælger det hele, kommer alle teksterne frem...

Hvordan får jeg gjort dette? Jeg kan ikke finde dem nogen steder på Jotform eller Wufoo (Valgte Jotform da det var den mest simple) 

Har ikke penge til at betale noget så derfor blev det ikke Pandaform (De havde 14 dages prøveperiode, men det er slet ikke nok)

Vil sætte virkelig stor pris på hvis i kan hjælpe mig igen. Mvh. Frederik

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 20:46

Jeg ved ikke om du har ændret i din formular siden du skrev dit indlæg, men når jeg besøger den kommer der ingen tekster frem. 

Så vidt jeg ved er det muligt at lave betingelser, således at der vises indhold på baggrund af valg. Det burde også kunne lade sig gøre ved interesse for alle. Du laver blot 4 forskellige "conditions". Ved radioknapper kan man netop kun vælge én mulighed. Hvis du vil tillade flere afkrydsninger skal det være checkboxe.

Pandaform har skam en gratisudgave. Se halvt nede på denne side: https://pandaform.com/pricing-sign-up

Se efter teksten "Looking for free plan?"

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Skrevet kl. 21:32

Det har jeg, men det var tidligere i morges. Via det link jeg har kommer teksten fint frem på min pc.

Har valgt 4 radioknapper, men kan ikke få lavet betingelser efter hvad baggrund af valget er og forstår ikke hvorfor jeg ikke kan det? Kan kun få lavet en beskrivelse som så er den samme ved hvert punkt...

Mvh. Frederik

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 22:02
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Skrevet kl. 22:08

Det er præcis sådan jeg gerne vil lave det.

Kan du ikke forklare hvordan du får det lavet? `

Hvad du klikker på når du laver en betingelse for kun 1 af dem?

Eller hvordan man skjuler teksten for nogle af dem mens den tekst man skal bruge står der (hvis det giver nogen mening?)

Mvh. Frederik

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 22:16

Du laver en betingelse for hvert valg - altså 4 i alt.  Du skal sige HVIS valget i produktfeltet IKKE er lig med TELEFONI så skal teksten om telefon skjules

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)