Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det tydeligt at se at jeg ikke har prøvet det før?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside - det er min første! - jeg har aldrig prøvet at lave hjemmesider før. Er det tydeligt at jeg er totalt grøn i forhold til hjemmesider og Affilate sider?

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:16

Hvis det er http://www.klubhaeftet.dk/ som der er tale om har jeg en smule feedback.

Jeg læser følgende i sektionen 'om os':

Om os

Vi har startet Klubhæftet for at hjælpe idrætsforeningerne i Aarhus med at tjene lidt flere penge.

Men når jeg så kigger på forsiden ser jeg følgende:

Se en online version af Klubhæftet i Aarhus, Esbjerg og trekantsområdet ved at klikke her eller på den lille bog.

Det forvirrer mig lidt?

Og kigger jeg under nyheder står der så at man også vil udvide til København. Så det kunne tyde på at siden og klubhæftet er i rivende udvikling men hjemmesiden står lidt stille men har fået smækket nye artikler på.

Angående stilen med hjemmesiden synes jeg der er meget tekst i blokke og som mulig kunde bliver mine øjne hurtigt trætte da der ikke umiddelbart er noget blikfang der fanger min interesse (men sådan er vi mennesker jo forskellige og dette er blot min mening).

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:33

Jeg startet lige med en undskyldning - jeg skulle jo have skrevet hvilken hjemmeside det drejer sig om - det er www.whiskyen.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:44

Lille indspark: At du gentager "Maltwhiskey fra X-X" så mange gange i overskriften er lidt irriterende :)

/Louie

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:49

Havde helt klart startet med at skifte dit Twenty Twelve theme ud ... Der findes utallige lækre gratis theme, der bestemt vil hjælpe en hel del, ellers koster de ikke mange kr.

Derudover hopper den reklame du har virkelig i øjnene og "skræmmer" - Dels har sækkestole ikke meget med dine læsere at gøre nok, og så er den også bredere end din tekst.

Hvad med en "Om siden" ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 10:56

Hej mads.

Jeg ville også vælge et andet template.

Med det template du bruger nu, synes jeg at reklamerne springer lidt for meget i øjnene i forhold til teksten, altså at det er for tydeligt at siden er lavet for at tjene penge på reklamer.

Tror på at man kunne "skjule" det lidt mere med et andet template, tjek evt. http://themeforest.net - der når man langt for 200 kr.

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:20

Tak for indsparkene. Som sagt er jeg totalt grøn, når det kommer til hjemmesider!

Det at jeg børe skifte template er sikkert også det bedste at gøre, men for mig er det ikke bare lige noget jeg gør. Risikere jeg ikke at alt det jeg har lavet bliver rodet sammen?

Jeg kan godt lide at mine menuer står i toppen og at der kommer et "rullegardin" når man holder musen på menuen. Det kan andre template sikkert også gøre! - men hvilket?

Det er sandt at jeg har reklame indtægter i baghovedet, når jeg laver siden. De kan sikkert "gemmes" meget bedre.

Det er reklamerne er uvæsenlige for læseren "bestemmer" jeg ikke selv da jeg benytter mig af Adsense - kunne jo bare vælge EuroAds eller partner-Ads eller nogen helt andre, men her behøver jeg ikke bekymre mig om annoncen er udløbet.

Jeg er sikker på at siden kan laves meget bedre og nemmere, men jeg er i gang med at øve mig og håber på lidt sparring fra nogen erfarne hjemmeside byggere.

Jeg tror egentligt bare jeg vil vide om jeg er på rette spor eller om jeg allerede nu skal tænke anderledes i forhold til min side!

Er det sådan at når min hjemmeside har været i gang i noget tid, så "opdager" google den selv via mine tekster?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:24

Du tør godt prøve et andet theme. Dels ødelægger du intet, og dels kan du skifte tilbage igen. Du trænger til et andet theme - meget :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:34

Du kan installere at theme og benytte live forhåndvisning, men ellers er det også KLART værd at bruge den relativt korte tid det vil være at sætte dine menuer op igen, det vil hjælpe MEGET.

Bare prøv at google "best free responsive wordpress themes 2014" og se hvor langt man kommer med et gratis theme.

Personligt ville jeg hellere helt droppe reklamer i starten hvis de ikke passer til mine læsere. Hellere priotere at gøre siden lækker med godt indhold og få nogle besøg, og så kan du bagefter koncentrere dig omkring reklamerne.

Har du google analytics på siden ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:44

Henrik Kristensen:
Har du google analytics på siden ?

Ja, det har jeg

Jeg er glad for jeres indspark, men jeg bliver nok nødt til at holde fast i den plan jeg har lige nu. Jeg skriver alle mine tekster ind på siden, når det er gjort, så skal jeg arbejde på at gøre siden mere spiselig for øjnene. Her tager jeg nok fat i en der ved noget om det og betaler mig fra det! 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)