I min inspirationssøgen efter et theme og setup til et datingsite, har jeg oprettet et hav af profiler på diverse datingsites, både i Danmark, USA, UK og mange flere heri blandt Ukraine. OG jeg må sige at piger i Ukraine er gjort af et helt specielt stof, ihvertfald hvis man skal tage udvalget på disse datingsites for værende normen for piger i Ukraine. Der er f.eks. "kun" 4 % af pigerne der ryger (det er vel ok) Alle er uden undtagelse (af dem jeg har set) Læger, designere, arkitekter, selvstændige, ejendomsmælgere, advokater (helt ned til 20 år), internationale modeller, psykologer og andre former for terapister og mange andre fag i den høje ende af uddannelsessystemet. Der 6% der drikker til sociale begivenheder, resten drikker overhovedet ikke. De dyrker næsten uden undtagelse alle Yoga De taler alle Engelsk på medium level, men skal bruge en oversætter? De synes, alle dem der har skrevet til mig, at jeg er guds gave til kvinder?????????? Nå nok om det, mange af jer kender sikkert godt til fidusen bag. Jeg foretog en søgning på firmaet bag og.................. de omsætter for 125millioner $ om året! 125 MILLIONER på at føre ensomme mænd bag lyset med falske profiler, betalings chat og video chat, betaling pr. brev du vil læse (udover det første der er gratis, appetitvækkeren), betaling pr. brev du ønsker at sende og meget andet. Nå til sagens kerne, hvad er det jeg vil sige med dette indlæg, jo dette site er i den grad et funklende pragteksemplar på hvordan AIDA modellen kan bruges til andet end plakater og produktbilleder i den virkelige verden. og det gør de f..... godt 125 millioner gange. |
Jeg fandt faktisk ikke et setup jeg kunne bruge på denne rejse, så er nu selv igang med et mock up.