Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo / avatar..gratis måske?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som keder sig og vil lave et logo til mig? Det skal være i stil med det M jeg har nu, bare med et H i stedet, jeg ville gerne have personen til at lave det, men jeg kan ikke finde denne igen :-(

Der er frit valgt på alle hylder, men det må gerne være i nogle eksklusive farver, lysebrun og et mørkebrunt H måske?

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan eventuelt prøve at finde en logodesigner på fiverr.com. Der har du mulighed for at få et logo meget billigt :-)

Held og lykke med det og god weekend!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info, men nu har jeg før fået rigtig gode produkter fra en anden Amino og tænkte om der ikke var en som ville bruge 30 min på at trylle noget sammen, kunne være at jeg ville betale for det når jeg så resultatet ?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Hagbart.

Du søger altså et logo/avatar.. gratis måske?

Først og fremmest hvad i alverden er eksklusive farver?

Snakker du om primær, sekundær farver eller andre termer? Har aldrig hørt om eksklusive farver før.

Og hvad betyder gratis måske?

Det er ikke for at være strid, men rigtig mange mennesker forventer gratis i dag, før og fremmest slynger de ud med ord de ikke har forstand på som "eksklusive farver" derefter er de pludseligt eksperter ellers vil de jo ikke kunne sætte tid på en grafikers tidsforbrug ved udvikling af et logo design.

OG så kunne det jo være at du havde lyst til at betale når du har set resultatet. Er der et bestemt tidspunkt man skal fange dig på, måske hvor du er mest villig til at betale for et arbejde udført af en anden person.For jeg er helt forståelig for at du heller ikke gider at betale for toilet papir fra netto fordi du alligevel ikke kan lide mønsteret på det.

Sorry for alt det gylle. Jeg er bare ret træt af personer som vil have ting gratis, måske du skulle tilbyde noget tilbage af en art.

God weekend.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forbinder lysebrun og brune farver med ekskluvitet, altså noget som er bedre end standard.

Nu forventede jeg ikke at få noget gratis, det er bare tit en god indgangsvinkel til et fremtidigt samarbejde, hvis man får en vareprøve først ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)