ER der ander her inde der kæmper med samme problem som mig med dinero. nu i 4 uger har jeg ikke kunn skrive FAKTURE da dinero ikke har kunne rette mit problem med at det ikke kan ligge beløb sammen og kan ikke gemme klade. Er nu ellers glad for progamet da det er rimlige simplet. men det er fursterene at de ikke kan få rette fejlen og at man heller ikke hørre noget fra dem i en uge på grund af vinter feire, Vi er nu starte på 5 uge nu uden det er fixet. har også haf ander problemer med dem men som de har løst inden for en uge ellers.. syntes bar der mange fejl i og det er svært at komme i kontakt med suportdinero og det tag lang tid at få svar.. er der nogren ander der har samme problem som mig for overvejer at skifte progamet ud med et ande betalt progam.. Da jeg ikke kan gå så længe uden at skrive fakturer.. |
Lyder dybt mystisk med et online program som virker hos alle andre. Har du prøvet at åbne det i en anden browser for det fald at noget hænger i din browser? eller lukke alle browseren - køre en tøm cashe (jeg bruger ccleaner men browseren kan normalt også selv) og lukke helt ned og starte op igen
Det kunne også lyde som om der kunne være en eller anden fejl i din kladde men den burde så fremkomme med en eller anden fejlmelding - manglende xxx eller andet
Det lyder utroligt at du i et online program har andre fejl end resten - men lad os håbe de kommer ind her, ellers skrive support@dinero.dk
vh