Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero Problemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ER der ander her inde der kæmper med samme problem som mig med dinero.

nu i 4 uger har jeg ikke kunn skrive FAKTURE da dinero ikke har kunne rette mit problem med at det ikke kan ligge beløb sammen og kan ikke gemme

klade.

Er nu ellers glad for progamet da det er rimlige simplet. men det er fursterene at de ikke kan få rette fejlen og at man heller ikke hørre noget fra dem i

en uge på grund af vinter feire, Tongue Tied og der har de prøvet at rette mit problem i 2 uger inden det..

Vi er nu starte på 5 uge nu uden det er fixet. har også haf ander problemer med dem men som de har løst inden for en uge ellers..

syntes bar der mange fejl i og det er svært at komme i kontakt med suportdinero og det tag lang tid at få svar..

er der nogren ander der har samme problem som mig for overvejer at skifte progamet ud med et ande betalt progam..

Da jeg ikke kan gå så længe uden at skrive fakturer..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35

Lyder dybt mystisk med et online program som virker hos alle andre. Har du prøvet at åbne det i en anden browser for det fald at noget hænger i din browser? eller lukke alle browseren - køre en tøm cashe (jeg bruger ccleaner men browseren kan normalt også selv) og lukke helt ned og starte op igen

Det kunne også lyde som om der kunne være en eller anden fejl i din kladde men den burde så fremkomme med en eller anden fejlmelding - manglende xxx eller andet

Det lyder utroligt at du i et online program har andre fejl end resten - men lad os håbe de kommer ind her, ellers skrive support@dinero.dk

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik

Jeg har gennemgået din sag og kan se at der to gange er gået lidt længere end 1 hverdag fra din mail er modtaget til vores svar er sendt, og det skal jeg beklage. Jeg kan dog ikke genkende at der skal være gået en uge uden du har hørt fra os. En af grundene til at sagen er trukket ud er at du først har svaret den 6. februar på vores mail fra den 30. januar.

Jeg har prøvet logge ind på din konto fra flere forskellige browsere og fra 2 forskellige computere. Jeg kan desværre ikke genskabe dit problem. Jeg oplever ikke fejl når jeg prøver at gemme en kladde, og oplever heller ikke fejl med tallene ikke kan lægges sammen.

Vi har ikke hørt fra andre som oplever samme fejl som dig. Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, men det er super svært når fejlen ikke kommer når jeg logger ind på din konto.

Har du mulighed for at optage din skærm mens du opretter en faktura, og prøver at gemme den? Det kunne hjælpe til at få fundet frem til problemet.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Vital Beauty Skrevet kl. 21:37

Jeg har selv oplevet præcis samme problem og har fundet ud af, at det virker fint i andre browsere (hos mig firefox). Har også skruet tiden tilbage og det stemmer med jeg lavede den seneste java opdatering - der stoppede både dinero og andre sider med at virke ordentligt i explorer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)