Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har fået lavet et "design" af min udvikler, som jeg ikke helt synes om. Jeg har fået kodet hele siden i Wordpress, og kunne godt tænke mig at, min hjemmeside blev mere brugervenlig end den er nu ( er meget perfektionist, omkring det da jeg har/ligger meget tid i det ), hvor meget skal der til for at skifte et evt nyt design ud, og hvad sker der med alt det som er blevet kodet ? Og kan jeg evt købe et andet layout, og så bliver det hele bare overført til et nyt design, er ikke helt inde i det :) 

Mvh

Nicklas M.

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på hvordan den er sat op. Det du gerne vil, er vel at skifte til et andet tema? Hvis der er installeret en masse plugins, som er pillet ved, så skal de nok blive som de er, når du skifter tema. Men du skal nok regne med at miste dine widgets. Du kunne eventuelt installere et plugin til at tage en backup af din hjemmeside - så kan du altid vende tilbage, hvis du piller ved noget "forkert" ;)

Mht at købe et andet tema, så findes der en masse spændende gratis temaer, du kan prøve af ;)

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)