Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo i HTML

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Logoet på forsiden af vores webshop er kodet i CSS. Vi vil gerne have lavet det om til HTML, så der kan sættes alt tag på det. Begge dele skal altså laves. Jeg har fået en pris fra vores udvikler, men jeg vil gerne lige tjekke den med jer.

De vil have en times arbejde for det. Er det rimeligt?

Vh

Morten 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:01

hvilket webshop system bruger i? Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 22:15

Drupal 7

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:32

Hej Morten,

Set fra mit synspunkt giver det ikke rigtigt nogen mening at lave et logo "kodet" i CSS om til en billedfil, som er det, man sætter alt tags på i sin HTML-kode, hverken fra et SEO-mæssigt synspunkt eller et teknisk synspunkt.

For at få den optimale SEO-værdi ud af titlen eller logoet på siden, bør man på forsiden have virksomhedens/webshoppens navn i h1-tags (i hvert fald, hvis virksomhedsnavnet er det søgeord man vil findes på på forsiden) og have det i h2-tags på undersider. Hvis man har et logo som billedfil eller har et logo, som af en anden grund ikke indeholder navnet, kan man stadig placere h1/h2-tags på sine sider og så blot skjule teksten med et smart lille CSS-trick.

Det ville jeg i stedet smide pengene efter, og så betale for de nok 15 min., det tager at lave det.

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 22:42

Hej Emil

Har desværre ikke så meget forstand på det, men vores SEO firma tillægger det stor betydning, at vi kan skrive alt tags på vores logo.

I forhold til min forespørgsel om det rimelige i en times arbejde for det, er det ikke så meget denne ting specifikt, som det at jeg gerne vil tjekke, om de priser jeg får fra udviklerne generelt er rimelige.

Derfor hører jeg stadig gerne fra jer, om en times arbejde for ovenstående er rimeligt?

Vh

Morten 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:45

Morten2000:
Derfor hører jeg stadig gerne fra jer, om en times arbejde for ovenstående er rimeligt?

Ja det er det. Du skal tænke på at han skal starte sin maskine op, henter filerne ned, åbne værktøjet, finde stedet det skal rettes, lave rettelsen, teste den, uploade filer og lukke ned igen. Så går en time hurtigt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 22:47

Okay, tak for det :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)