Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg er  igang med at arbejde på min hjemmeside og søger nogle der har lyst til at kigge forbi min hjemmeside mejsigdekoration.dk og som har lyst til at komme med deres mening om siden.

På forhånd tak!

Susanne

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:40

Jeg synes der er alt for meget tekst og for få billeder på forsiden. Jeg ville gerne med det samme se eksempler på hvad du kan lave. Prøv at tænk på din hjemmeside ligesom et udstillingsvindue. Som du selv siger: "Et professionelt dekoreret vindue, sender et signal om en professionelt drevet virksomhed".

Så overvej at gøre siden meget mere visuel tiltrækkende, vis hvad du kan i stedet for at beskrive det, så tror jeg du fanger kunderne meget bedre.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:45

At sælge noget visuelt uden at vise noget visuelt - det er en svær øvelse. Få flere af dine billeder ind på de relevante sider, så man kan se under de enkelte punkter hvad du laver :)

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 21:49

Grundlayoutet er flot - men er enig med Rasmus; når nu du sælger en visuel 'vare' så er det da bare om at smække en masse eksempler ind på vinduer du har lavet. Gerne i en stor flot slider på forsiden. Hvis du er dygtigt til det du laver, ville en prisliste og billeder af dine vinduer nærmest være nok :)

Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:59

Mange tak for jeres hurtige svar. Kan sagtens følge jer og vil helt sikkert få flere billeder på!

Vh Susanne

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:18

Man kan sige, du sælger dig ikke så godt.

Billeder skal på forside, når du har valgt pastell-no-color.

Jeg kunne ikke finde i første 3 minutter, hvilket område du betjener.

Og priserne?

Så var jeg allerede væk over alle bjerge....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Jeg er helt enig med de andre: Flere fotos! Det er ikke fordi du har så meget for meget tekst, men det er mere, at teksten ikke er gemt lidt af vejen.

Du skal opdele teksten i afsnit med små overskrifter og meget gerne opstilling, hvor du lister hvad udbytte kunderne får hos dig.

Det skriver du allerede noget om, fx

- Få mere ud af vinduerne i din butik!

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:01

Få lavet top-banner i større opløsning, så ser det lidt bedre ud.

Flere billeder på siden kunne være fint.

Måske et eksempel på dine priser, så man har et indblik i hvordan de ligger.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:02

Hej Susanne

Tillykke med siden - nogle indspark herfra.

Flere billeder som andre nævner.

Jeg ville ikke bruge forsiden på en "om mig introduktion". Der skal mere salg på forsiden og gerne billeder.

Masser af billeder på referencerne - man ved ikke helt præcist hvad du laver før man ser eksempler.

Den måde hvorpå du highlighter nogle ord hist og pist er ikke lige mig - men hver sin smag.

Der skal ikke komma i dit slogan - forsøg evt. at gøre det kortere. Og har du i øvrigt ikke to slogans?

Hvad med et billede af dig selv under "lidt om mig" - tror det går godt i tråd med det segment du henvender dig til.

Held og lykke med siden. Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 14:18

Hej Susanne.

Som mange af de andre siger mange flere billeder på siden, og efter min mening MEGET lidt tekst, Referencer er super!

Evt. hvis du kan og vil prøv at lege med et portfolio tema i stedet, så det er billederne der er fokus på i stedet for teksten, du skal sælge dine evner, og de bliver bedst vist med billeder efter min mening :-)

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)