Hej |
Hej!
Vi har noget af alt det du søger!
Du kan sende mig en mail på kimdanskb2b@live.dk eller ringe til mig på 51166636.
Så skal vi nok finde noget til dig!
Mvh kim
Hej |
Hej! Vi har noget af alt det du søger! Du kan sende mig en mail på kimdanskb2b@live.dk eller ringe til mig på 51166636. Så skal vi nok finde noget til dig! Mvh kim |
Det gik lige stærkt nok mit nr. er 51163666 Mvh kim |
Hej Joinsport har meget forskelligt tøj. Kontakt mig for nærmere info: 41319032 |
Hej i! Har et parti madrasser.! har det din interesse.mvh Morten |
Hejsa, Vi har nogle smykker, tørklæder, nogle økologiske vandure og andet vi kunne hjælpe dig med. Send mail til rasmusjensen2013@outlook.dk så ka vi sende dig en mere komplet liste... Rasmus |
hej.
Jeg har en masse forskellige ting som jeg selvfølgelig sælger i partier, men også enkeltvis.
det drejer sig om: Ralph Lauren poloer. D.Bramante tasker (håndsyet og i ægte læder) alle mulige forskellige iphone accessories. Karafler fra Patent, og nogle enkelte caps fra Obey. seje multiladere til Iphone, HTC, Samsung, og mange flere tablets og nyere telefoner.
jeg håber at noget af det har vækket noget opmærksomhed hos dig! og hvis noget skulle have interesse, så skriv, og så finder vi en super god pris.
Jeg kan kontaktes på: mads.skovfoged@hotmail.com |
Har ren argan olie.. Kontakt mig for iinteresse. |
Hej Jeg har 2100 børneslips til 1,5 kr pr. stk. incl. moms.
Mvh. Morten 30755795 |