Jeg har forsøgt, at afslutte 2013 og starte et nyt regnskabsår 2014, men jeg kan ikke få ultimo tallene fra 2013 til at flytte med over i 2014.
Har forsøgt, at bruge den nye funktion "afslut regnskabsår", men jeg synes ikke det vil lykkedes. Er der andet man skal gøre end klikke på den nye knap ? er der noget der skal tastes manuelt før tallene flytter med over ?
Jeg har forsøgt, at afslutte 2013 og starte et nyt regnskabsår 2014, men jeg kan ikke få ultimo tallene fra 2013 til at flytte med over i 2014.
Har forsøgt, at bruge den nye funktion "afslut regnskabsår", men jeg synes ikke det vil lykkedes. Er der andet man skal gøre end klikke på den nye knap ? er der noget der skal tastes manuelt før tallene flytter med over ?
Hjææælp :-)
Mvh
Hej CA.
Det skulle Dinero gerne klare helt automatisk for dig :)
Prøv lige at sende mig en mail på support@dinero.dk med
Har forsøgt, at fortryde afslutning og kigge i regnskabet og afslutte igen i håb om, at det måske bare en opdatering der ikke var sket. Men jeg forstår det altså ikke - den overfører bare ikke resultatet. Jeg kan heller ikke se den mellemregning jeg har stående er overført til det nye regnskab.
Er der en som kan hjælpe med, hvordan det gøres manuelt ?
Nu er det jo weekend og support til gratis er vel lidt begrænset i weekenden men du kan manuelt - hvis ikke du vil vente - overføre alle tal fra status 31/12 2013 til åbningsbalance 1/1 2014 inkl - årets resultat, så vil det virke
Det hele forudsætter at der ikke er en eller anden tosset fejl i 2013 så du ikke har balance - for så vil du ikke kunne få åbningsbalancen ind men få fejl der fortæller den ikke stemmer. Prøv for sjov skyld at lægge din 31/12 balance ind i excel med kredit og passiv i hver sin kolonne og check at den giver helt samme tal inkl. årets resultat - gør den ikke det, så er det ikke underligt den ikke vil overføre?
Vores fokus i fredags, har været at opgradere alle brugere til den nye kontoplan og lancere den stærkt forbedrede kontovælger. Du skal nok få svar seneste mandag.