Da jeg selv tilbyder SEO hjælp til diverse virksomheder - Så vil jeg se om det er mig der er helt fejl på den, og ikke med på moden. Jeg skrev til en unavngiven Amino bruger, som havde brug for SEO hjælp - Jeg laver et tilbud der er baseret på min egen form for no cure no pay, som ikke er baseret på google placeringer, men derimod målte resultater. Han skriver at han har modtaget et tilbud fra *unavngiven SEO firma* om at de for 2000kr/måneden vil garantere ham en førsteplads på google indenfor 3 måneder. Efter den tid er gået vil de så have X antal kroner for at vedligeholde det. Det skal siges, at denne virksomhed, har en hjemmeside - Deres hjemmeside rangere ikke på top100 indenfor et eneste af deres søgeord - Faktisk så rangere de ikke engang hvis man direkte skriver firmanavn ind i google. Jeg ved godt at det ikke er i mit sted - Men blev faktisk temmelig irriteret over denne form for virksomhed - Er det bare mig der er galt på den ? |
Sådan er markedet desværre.
Prøv at se nærmere på freelance opgaverne. Der ligger tilbud helt ned til Kr. 1.500,00 for SEO optimering af et helt site.
Men vil folk vælge den slags, så er de velkommen - de kommer alligevel og banker på døren et år efter, når det går op for dem, det ikke virker efter hensigten.