Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny web-shop ;-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften ;-)

Min mand og jeg, skal til at starte en web shop sammen, vi har fulgt nøje med på Amino igennem længere tid, og kan se at der er mange meninger om seo, ad Words mm.

Så derfor har vi nøje udvalgt nogle spørgsmål, som vi håber på i kan hjælpe os med :-)

1. Hvilket webshop system er bedst i forhold til SEO?

2. Hvilket system er hurtigst, her tænker jeg på fra man trykker på noget på siden og til det kommer på skærmen. (eller har det ikke noget med systemet at gøre?)

3. Er der et par fif til en ny web shop ano 2014? Er det et must med trustpilot i 2014? eller andre ting en web shop "must" have i 2014

4. Hvad skal man være obs på i forhold til seo? Og meget gerne et par fif eller to ;-)

5. Den bedste opsætning af adwords, hvordan gør man det?

6. Post dk eller gls?

7. Den bedste opsætning af facebookside, mener der er noget med at gøres det på en bestemt måde, bliver Google glad ;-)

8. Hvordan kan man bedst sikkere sig i mod web snyd (hvor folk køber med stålene kreditkort)?

9. Alt det vi har glemt... ;-)

Med venlig hilsen

Henriette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

HeeringFashion.com:

1. Hvilket webshop system er bedst i forhold til SEO?

2. Hvilket system er hurtigst, her tænker jeg på fra man trykker på noget på siden og til det kommer på skærmen. (eller har det ikke noget med systemet at gøre?)

Tag en snak med Morten Vadskær fra Shoporama.

HeeringFashion.com:
3. Er der et par fif til en ny web shop ano 2014? Er det et must med trustpilot i 2014? eller andre ting en web shop "must" have i 2014

Nej, det er bestemt ikke nødvendigt med Trustpilot. Umiddelbart vil jeg anbefale jer at komme i gang med shoppen og så overveje muligheder med Trustpilot, e-mærket etc., når i er kommet i gang.

HeeringFashion.com:
4. Hvad skal man være obs på i forhold til seo? Og meget gerne et par fif eller to ;-)

Der er over 200 forskellige faktorer. Skriv unikke titler og meta-beskrivelser til alle produkter. Skriv unikke tekster til alle produkter. Få tekst ind på kategorisiderne.

En god start vil være at se disse fire video:

Video 1: 

Video 2: ">http://www.youtube.com/watch?v=-FKK5HgXfDA
Video 3: ">

Video 4:

">Lyt også til Pottercut og the industrious geeks

HeeringFashion.com:
5. Den bedste opsætning af adwords, hvordan gør man det?

Du bliver nød til at læse PPC Profit (gratis) og/eller AdWords-LEX. Alternativt er at få en dygtig konsulent at hjælpe jer eller oplære jer. Til det formål kan bl.a. Andreas Lolk, Frank Hellerup Madsen og Jacob Kildebogaard anbefales.

HeeringFashion.com:
6. Post dk eller gls?

Vil i sende pakker selv eller benytte lagerhotel?

HeeringFashion.com:
7. Den bedste opsætning af facebookside, mener der er noget med at gøres det på en bestemt måde, bliver Google glad ;-)

Opret en simpel Facebook Fan Side :)

HeeringFashion.com:
8. Hvordan kan man bedst sikkere sig i mod web snyd (hvor folk køber med stålene kreditkort)?

Tag et kig på Fraud Fighter.

HeeringFashion.com:
9. Alt det vi har glemt... ;-)

Hvad har i tænkt jer at sælge?

Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 21:46

Hej Jan, tak for dine svar ;-)

Hvad er et lager hotel?

Vi vil sælge modetøj til kvinder.

Jeg mente bare at der var noget med at Google var mere glad for din side hvis du eks. gjorde den til en lokal virksomhed, men det er måske mig der husker forkert ;-)

Mvh. Henriette

Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 21:59
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:05

HeeringFashion.com:

10. Affiliate marketing, nogle fif? Hvem dur, hvem gør ikke..? Skal man betale pr. salg eller pr. nyhedsbrev modtager? ellerr andet?

Partner-ads.dk er helt klart mit forslag i forhold til et affiliate netværk. Jeg har haft så mange godt oplevelser dem, både som affiliate og som virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

HeeringFashion.com:
Hvad er et lager hotel?

Alle jeres varer ligger så hos et lagerhotel. Når der kommer én ordre ind i webshoppen, så får lagerhotellet automatisk besked. Lagerhotellet finder så varerne frem og sender afsted til kunden.

Et lagerhotel har ofte gode priser med Post Danmark, da de sender så mange pakker årligt.

En anden fordel er også, hvis i skal på ferie, er syge eller andet, så er lagerhotellet altid i gang.

Ulempen er så, at i ofte skal betale en minimumspris for at samarbejde med lagerhotellet, så de får også en bid af kagen.

HeeringFashion.com:
Vi vil sælge modetøj til kvinder.

I er klar over, at der findes 1.000 konkurrenter? Hvorfor skal én kvinde handle hos jer fremfor de 1.000 andre webshops, der også sælger modetøj til kvinder? Hvad gør jer unikke?

HeeringFashion.com:
Jeg mente bare at der var noget med at Google var mere glad for din side hvis du eks. gjorde den til en lokal virksomhed, men det er måske mig der husker forkert ;-)

Mener det er mest relevant, hvis i skal drive en fysisk butik. Du kan evt. lytte til: Google lokale søgninger eller læse: Få større synlighed i de lokale søgninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

FBT:

HeeringFashion.com:

10. Affiliate marketing, nogle fif? Hvem dur, hvem gør ikke..? Skal man betale pr. salg eller pr. nyhedsbrev modtager? ellerr andet?

Partner-ads.dk er helt klart mit forslag i forhold til et affiliate netværk. Jeg har haft så mange godt oplevelser dem, både som affiliate og som virksomhed.

Kan også anbefale Partner Ads. Tag en snak med Ken Schultz.

Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 22:16

Hej FBT, betaler du så pr. salg? eller hvad virker bedst for dig?

Mvh. Henriette

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

HeeringFashion.com:

Hej FBT, betaler du så pr. salg? eller hvad virker bedst for dig?

Mvh. Henriette

Du bestemmer selv, om du vil give et fast beløb pr. klik, pr. salg eller en fast %-sats af salget. De fleste bruger nok fast %-sats af salget.

Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 22:20

Jan Elmar Sørensen:
I er klar over, at der findes 1.000 konkurrenter? Hvorfor skal én kvinde handle hos jer fremfor de 1.000 andre webshops, der også sælger modetøj til kvinder? Hvad gør jer unikke?

Hej igen Jan, Det er vi godt klar over ;-) Vi er godt klar over at det bliver op af bakke.. Men vi tror på at vi kan få en bid af kagen ;-)

Tak for hjælpen igen ;-)

Mvh. Henriette

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)