Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computerspil koncept

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en historie og et univers på hånden som er patenteret og jeg ejer alle rettighederne. Det er et - ikke før set - univers og en historie fortalt usædvanligt actionfyldt og spændende.

Dette vil jeg gerne præsentere for nogle investorer og computerspil-designere/proframmører.
Historien og universet bliver ligeledes udgivet på bog.

Men jeg har brug for en kontakt med hhv.
Investorer og computerspil-designere/proframmører.

Anyone ?

:)
Martin

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 11:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:59
Ikke for at være lyseslukker, men du skal ikke regne med at en spiludgiver eller -udvikler vil købe din idé. Jeg har selv en idé til et spil med kæmpe potentiale og har undersøgt sagen grundigt i spilbranchen, for jeg ville virkelig gerne se den realiseret. Men faktum er at man først kan forvente et minimum af interesse når man har en spilbar demo, og dette er altså det enslydende svar fra ansatte spredt på tværs af alle landets spilfirmaer - ikke bare en eller anden negativ idiot. Desværre, men omvendt også forståeligt nok. Investorer kommer slet, slet ikke på banen før du når dette stadie.

Hvis du derimod søger nogle folk der kan producere denne demo, bør du forfatte dit indlæg anderledes. I så fald kan du også poste dit spilkoncept (for det bliver du nødt til hvis du vil have folks interesse) på spiludvikling.dk og/eller (hvis du ikke er bleg for udenlandske kontakter) gamasutra eller gamedev.net.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:37

Takker for din besked. Meget brugbar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:18

Jeg joiner lige denne tråd..

Lad os nu sige man har fået kontaktet en programmørteam og har fået udviklet en demo. I såfald kontakter man nogle af de store spiludviklere (Microsoft, Activision osv.?) og får præsenteret sin idé.

Men er der penge i det?

Mvh. Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:27

Hvis det er godt og du kan pitche idéen og konceptet til dem så kan der være det ja.

Odsene for at komme så langt er vel ca. som at få en pladekontrakt :P

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:59

Hej...

Tag evt. kontakt til nogle af drengene ude på www.gamingschool.dk

De har nogle kontakter i det danske spilmiljø, og kan helt sikkert give dig noget sparring.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)