Ja, det er korrekt, men det skal jeg jo kunne bevise. Så jeg håber at samtalen er blevet båndet, ellers ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal bevise det.
Ja, det er korrekt, hvis jeg er blevet oplyst korrekt, ellers er en mundtlig aftale heller ikke bindende. Det virker samtidig underligt at jeg ikke kan få tilsendt en kontakt fra Telenor.
Nu skal vi lige huske at der er forskel på B2B og B2Csalg, ved B2B salg er det ikke et krav at Telenor skal sikre sig at du har læst betingelserne (Som det er ved b2csalg). Men de må selvfølgelig ikke vildlede dig, eller give falske informationer.
Hvis du vil gå videre med det så skal du gøre følgende:
Send en skriftlig klage til Telenor og bed om en kopi af følgende; kontrakten, betingelserne, din bekræftelse på indgåelse af kontrakten.
Telenor svare klagen evt. med bilag og derefter kan du overveje din situation. Da du er erhvervskunde og din klage IKKE er en regningsklage så kan Teleankenævnet ikke tage sagen.
Ja, det er korrekt, men det skal jeg jo kunne bevise. Så jeg håber at samtalen er blevet båndet, ellers ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal bevise det.
Mvh
Uffe Aalborg
Jooo... Men hvis du VED at du har ret (er 100% sikker). Så ringer du bare og siger, at du ikke vil have det de tilbyder, da det ikke er det lovede... - Hvis de vil i gang med båndede optagelser, så skal du jo bare forlange at høre HELE optaelsen...
Men hvis sælger faktisk HAR lovet det, så kommer i aldrig dertil.
Nu skal vi lige huske at der er forskel på B2B og B2C salg, ved B2B salg er det ikke et krav at Telenor skal sikre sig at du har læst betingelserne (Som det er ved b2c salg). Men de må selvfølgelig ikke vildlede dig, eller give falske informationer.
Og hvad så? - de skla stadig levere det aftalte... Ellers har de ikke krav på penge.