Hejsa alle I kreative amino'er Jeg skal til at starte en jysk afdeling af et københavnsk reklamebureau op i Viborg-området. Lokaler, "maskinpark" osv er stadig på forhandlingsniveau, men økonomien er på plads. Jeg vil komme til at fungere som projektleder/reklamesælger. De strategiske tanker, kunder, kan vi evt. trække fra København, hvis nødvendigt. Jeg er uddannet typotekniker og har arbejdet som DTP'er, projektkoordinator, projektleder, produktionsassistent og produktionschef på københavnske reklamebureauer fra 1994 til 2003. Siden 2003 har jeg, i Jylland, drevet en mindre virksomhed som sælger totalløsninger indenfor profilbeklædning, reklamegaver og promotionartikler. Denne virksomhed er ejet af et københavnsk reklamebureau og vi har indset at der er større muligheder i et jysk reklamebureau med en stærk økonomi end en reklamegave-virksomhed med mange store konkurrenter som vi ikke kan hamle op med prismæssigt. Vi vil til enhver tid kunne trække på resourcer og kompetancer fra København, men det er mit klare mål at de på sigt skal trække på os i stedet. Bureauet har desuden en afdeling i Bahrain (øst for Saudi-Arabien, hvor også USA har deres flådebase). Yderligere informationer kan fås ved at sendes en mail til thomasv31@hotmail.com Lad mig høre fra dig. Hilsen Tåmaz |
Lige et par ekstra kommentarer til ovenstående "ansøgning". Mulighed for partnerskab med allerede eksisterende reklamebureau kan også tænkes.
Hilsen Tåmaz