Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreative hoveder til opstart af jysk afdeling af københavnsk reklamebureau søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle I kreative amino'er

Jeg skal til at starte en jysk afdeling af et københavnsk reklamebureau op i Viborg-området. Lokaler, "maskinpark" osv er stadig på forhandlingsniveau, men økonomien er på plads.

Jeg vil komme til at fungere som projektleder/reklamesælger. De strategiske tanker, kunder, kan vi evt. trække fra København, hvis nødvendigt.

Jeg er uddannet typotekniker og har arbejdet som DTP'er, projektkoordinator, projektleder, produktionsassistent og produktionschef på københavnske reklamebureauer fra 1994 til 2003. Siden 2003 har jeg, i Jylland, drevet en mindre virksomhed som sælger totalløsninger indenfor profilbeklædning, reklamegaver og promotionartikler. Denne virksomhed er ejet af et københavnsk reklamebureau og vi har indset at der er større muligheder i et jysk reklamebureau med en stærk økonomi end en reklamegave-virksomhed med mange store konkurrenter som vi ikke kan hamle op med prismæssigt.

Vi vil til enhver tid kunne trække på resourcer og kompetancer fra København, men det er mit klare mål at de på sigt skal trække på os i stedet.

Bureauet har desuden en afdeling i Bahrain (øst for Saudi-Arabien, hvor også USA har deres flådebase).

Yderligere informationer kan fås ved at sendes en mail til thomasv31@hotmail.com

Lad mig høre fra dig.

Hilsen Tåmaz

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:37

Lige et par ekstra kommentarer til ovenstående "ansøgning". Mulighed for partnerskab med allerede eksisterende reklamebureau kan også tænkes.

Hilsen Tåmaz

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:32

Er min henvendelse forsvundet ud i Cyberspace eller blot blevet ignoreret? 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:04

.

mcsolutions:
Er min henvendelse forsvundet ud i Cyberspace eller blot blevet ignoreret?

.. og hvad med min?

mvh Hans

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 10:33

Hejsa mcsolutions og Hans

Jeg har fået det arrangeret således at jeg mødes med ejeren af det købnehavnske reklamebureau i morgen til landskampen i Århus. Der vil vi gå mere i dybden med ambitionsniveauret og de økonomiske faktorer. Jeg er rigtig glad for at der er interesse fra "jysk side". Det viser at der er potentiale i at arbejde videre.

Jeg tillader mig at vende tilbage når der er flere "facts på bordet"

Hilsen Tåmaz

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:54

Hvorfor er det at alle folk skriver mit brugernavn istedet for mit rigtige navn når de henviser til mig? Jeg syntes det er ret tydeligt at mit fulde navn står i min signatur? 

Men ok du vender bare tilbage når alting falder i hak :)

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 12:22

Sorry, MIKKEL.... :-) og god week-end...

Hilsen Tåmaz

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:03

Vi har selv lige været boligmarkedet igennem her i Skive for at finde et godt kontor til en god pris og det lykkedes os langt om længe at finde noget som var økonomisk bæredygtigt, men hvis i ikke er fastlåst på byen har jeg set en masse lækre kontorer og har en masse telefon numre til kontorer i størelsen 120+ m2 :) 

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:55

vi er dog et fynsk webbureau men vil gerne byde ind i kampen..

Vi et kreativt web-bureau, der tilbyder grafiske og kommunikative løsninger til web og tryk. Vores store passion er at designe. Vi brænder for vores arbejde, og vil gerne have kunden kan mærke det.
Vi er nysgerrige og tænker hele tiden nye veje og ideer. Vi sætter fokus på virksomhedens formidling af oplevelser. Vi leverer skræddersyet løsninger til din virksomhed. Vi udvikler og designer hjemmesider for små og store virksomheder. Vi kan både lave nye hjemmesider, re-designe, optimerer samt redigere i allerede eksisterende sider. Vi arbejder med løsninger der skaber et helstøbt billede af hvem i er og udvikler i både flash og dynamiske løsninger med php. Vi kan tilbyde CMS-systemer hvor du kan opdaterer din hjemmeside, på en meget brugervenlig måde, eller vi kan tilbyde en fast aftale hvor vi opdaterer og vedligeholder hjemmesiden for dig. 

Vi tilbyder løsninger med 3d- visualisering og 3d- animationer primært henvendt til bygge- og industribranchen. Til salg og markedsføring af boligprojekter.

grafield

sussie Jørgensen, kivsmosevej 45, 5690 Tommerup, sussie@grafield.dk tel: 26 33 67 62

Håber at høre fra jer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)