Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreative hoveder til opstart af jysk afdeling af københavnsk reklamebureau søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle I kreative amino'er

Jeg skal til at starte en jysk afdeling af et københavnsk reklamebureau op i Viborg-området. Lokaler, "maskinpark" osv er stadig på forhandlingsniveau, men økonomien er på plads.

Jeg vil komme til at fungere som projektleder/reklamesælger. De strategiske tanker, kunder, kan vi evt. trække fra København, hvis nødvendigt.

Jeg er uddannet typotekniker og har arbejdet som DTP'er, projektkoordinator, projektleder, produktionsassistent og produktionschef på københavnske reklamebureauer fra 1994 til 2003. Siden 2003 har jeg, i Jylland, drevet en mindre virksomhed som sælger totalløsninger indenfor profilbeklædning, reklamegaver og promotionartikler. Denne virksomhed er ejet af et københavnsk reklamebureau og vi har indset at der er større muligheder i et jysk reklamebureau med en stærk økonomi end en reklamegave-virksomhed med mange store konkurrenter som vi ikke kan hamle op med prismæssigt.

Vi vil til enhver tid kunne trække på resourcer og kompetancer fra København, men det er mit klare mål at de på sigt skal trække på os i stedet.

Bureauet har desuden en afdeling i Bahrain (øst for Saudi-Arabien, hvor også USA har deres flådebase).

Yderligere informationer kan fås ved at sendes en mail til thomasv31@hotmail.com

Lad mig høre fra dig.

Hilsen Tåmaz

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:37

Lige et par ekstra kommentarer til ovenstående "ansøgning". Mulighed for partnerskab med allerede eksisterende reklamebureau kan også tænkes.

Hilsen Tåmaz

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:32

Er min henvendelse forsvundet ud i Cyberspace eller blot blevet ignoreret? 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm