Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Malerfirmaet A.P Jensen - Hvad mangler vi?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Udover hvad der allerede er skrevet så  synes jeg at siden bærer meget præg af at være lavet for en malermester, men ikke til hans kunder. 

Billederne i sliden viser arbejdsprocessen, materialer, byggerod, og savsmuldstapet(!!) Ikke særligt attraktivt. I skal hellere finde nogle flotte lækre billeder af nymalede vægge og pudsede mure, så kunderne kan se hvad de får, når de handler med jer. Vis dem de færdige resultater.

Brug jeres referencer på samme måde. Få fat nogle udtalelser fra kunderne og nogle (gode) billeder, og sorter lidt ud i dem.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej R-M,

Det kan selvfølgelig diskuteres, da jeg selv mener at den ser flot ud, samt at ejeren er enig. Dog kan man anstrænge sig som der er blevet nævnt tidligere, med ønjene, da texten er sort og mangler noget bagved for at fremhæve det.

Igen, det er noget simpelt design, men jeg er godt i gang med at finde ud af hvordan jeg skal strukturere navigations baren, om den skal være firkantet, rund osv. Som udvikler, kalder vi dette en iterativ process.

Det kan du have ret i. Men set på den lyse side, så er det jo ikke det som man kigger så meget på, når man vil vide hvad ejeren af firmaet, har lavet før hen.

Mht. banneret må jeg lige studse lidt over, da jeg syntes selv det er rart at vide hvor man er henne på siden. Men det er jo en smags sag.

Jeg havde nemlig med vilje lavede det lidt større, da jeg tænkte at folk skal let kunne se hvad der står, men jeg kan da lige prøve at finde ud af hvad størrelse ville være bedst.

Min konklusion ud fra dette, er at baggrunden forbliver som den er. Da det giver en ro i øjet.  Titlerne kigges der nærmere på. Fonten bliver justeret så den passer med resten af siden, løbende. Jeg mener bestemt ikke, at der skal være nogen hvid baggrund. Det er alt for skarpt, samt det er fastslået fra dag 1, at baggrunden skal være en naturlig grøn.

Tak for dit input R-M, kritik kan man altid bruge.

Med venlig hilsen,

Max.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

-REDIGERET-

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirko,

Tak for dit input til hjemmesiden.

Det lyder som en rigtig god idé. Det havde jeg selv tænkt på, men ikke lige sagt videre endnu. Den er i hvert fald noteret nu.

Jeg sørger for at der kommer nogle ordentlige billeder på vej!

Med venlig hilsen,

Max.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)