Hej MK Jeg vil kommentere konceptet som jeg tror kan blive en stor succes. Du er lige den svigersøn jeg ikke har! Som brænder for biler og slet ikke kan lade være med at give gode råd.
Dit koncept vil kunne fange mange der som jeg egentlig interesserer sig for biler og går højt op i at få den helt rigtige, men som ikke har tid og overskud til at trævle alle muligheder igennem.
Har du lyst til en test-case, så vil jeg gerne give dig til opgave at finde en bil til mig. Så kan du prøve hvordan det er at få alle mulige og umulige ønsker og få det omsat til det bedste bilkøb. Hvad siger du til det? De bedste ønsker for din forretning. |
Poul Madsen:MK Carconsult:Der er helt klart nogen gode tips, og vil forsøge at korte teksten lidt ned som det lyder på. Det er mest fordi det er et lidt ukendt koncept.
Og da mennesker er forskellige er der mange forskellige måder de skal "overbevises" på, derfor har jeg mange argumenter jeg gerne vil have frem.
Ang. det du skriver med pris eksempler, så står der lidt om det på pris siden (som dog bliver lavet om, men det vil stadig figurere der).
Jeg kan sagtens forstå dig i det med tekster, men det forbandet svære er netop at gøre det kort. Du skal have overskrifter og punktopstillinger til BLIKFANG, og derefter må du gerne have tekst, der overbeviser, som du skriver.
Mht. priser, så kan det se sådan ud:
Forhandlers pris: 40.000 kr
Afslag: 8.000 kr (= 20 %)
Salær: 1.200 kr
Du sparer: 6.800 kr!
Hej Poul, det er selvfølgelig umuligt for dig at vide, men der har også været præcist samme opstilling som du lister, den kommer på igen når pris-siden er lavet om som den skal være:-)
Men jeg kan godt følge dig/jer i teksten på forsiden, og vil forsøge at få kortet det ned.