Hej alle i rare aminoer! Jeg har gennem en masse gode råd herinde, fået stablet min nye virksomhed på benene! Hjemmesiden er 90% færdig. Men jeg ville blive utrolig glad for jeres mening omkring hele designet/layoutet, samt konceptet generelt og om der mangler noget, eller er unødvendige ting i mit koncept. Jeg har set gennem tiden, at der sidder en utrolig masse skarpe mennesker herinde, som er kanon gode til at give konstruktiv kritik, og det bliver modtaget med kys-hånd:-) Siden hedder www.mk-carconsult.dk (ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan hotlinke) Denne virksomhed er startet efter min livslange passion omkring biler og jeg håber selvfølgelig at det vil blive en stor succes. Så jeg kan hjælpe andre mennesker med at få en rigtig dejlig bil! Det vigtigste for mig, er at siden fremstår troværdig, ærlig, venlig og nede på jorden. Bemærk: Tekst er ikke korrekturlæst og der er en del fejl og mangler - dette bliver selvfølgelig rettet inden vi går public. Facebook i footer bliver self rettet til min egen gruppe når den er færdig:-) Priser er kun eksempler og ikke faste. Desuden bliver priserne sat op på en helt anden måde. Hvad tænker i om det hele? Kunne i finde på at benytte konceptet, eller kender i nogen som det ville være ideelt for? Hvordan ville i markedsføre det bedst? Jeg tænker selv traditionelle brochurere, visitkort og flyers, og derudover bil blogs samt banner annoncer på sider som bilbasen mv. Er siden overskuelig, forstår i konceptet, er der tvivl om noget eller noget i mangler svar på? I forbindelse med min samarbejdspartner, vil jeg senere kunne tilbyde import, afgiftsvurdering, klargøring og meget andet. Yderligere vil jeg udvide til erhvervsrådgivning senere. I starten fokusere jeg dog udelukkende på det private marked med køb & salg. |
Jeg synes der er utrolig meget tekst på forsiden og jeg har ingen lyst til, at sidde og læse det hele igennem. Så jeg vil tynde ud i det og holde fokus på det vigtige - altså salgsargumenterne!
Under priser kan jeg ikke forstå, at Light og Premium Plus pakkerne er så tætte i pris samt hvorfor de ene pris står med incl moms og den anden ex moms.
Under "Fordele" står der så meget tekst og det er småt, at jeg ikke rigtig vil gå i krig med det. Igen - hold det konkret og kort!