Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed, ny side - hvad mangler den?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i rare aminoer!

Jeg har gennem en masse gode råd herinde, fået stablet min nye virksomhed på benene! Hjemmesiden er 90% færdig. Men jeg ville blive utrolig glad for jeres mening omkring hele designet/layoutet, samt konceptet generelt og om der mangler noget, eller er unødvendige ting i mit koncept. Jeg har set gennem tiden, at der sidder en utrolig masse skarpe mennesker herinde, som er kanon gode til at give konstruktiv kritik, og det bliver modtaget med kys-hånd:-)

Siden hedder www.mk-carconsult.dk (ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan hotlinke)

Denne virksomhed er startet efter min livslange passion omkring biler og jeg håber selvfølgelig at det vil blive en stor succes. Så jeg kan hjælpe andre mennesker med at få en rigtig dejlig bil!

Det vigtigste for mig, er at siden fremstår troværdig, ærlig, venlig og nede på jorden. 

Bemærk:

Tekst er ikke korrekturlæst og der er en del fejl og mangler - dette bliver selvfølgelig rettet inden vi går public.

Facebook i footer bliver self rettet til min egen gruppe når den er færdig:-)

Priser er kun eksempler og ikke faste. Desuden bliver priserne sat op på en helt anden måde. 

Hvad tænker i om det hele? Kunne i finde på at benytte konceptet, eller kender i nogen som det ville være ideelt for? Hvordan ville i markedsføre det bedst? Jeg tænker selv traditionelle brochurere, visitkort og flyers, og derudover bil blogs samt banner annoncer på sider som bilbasen mv. 

Er siden overskuelig, forstår i konceptet, er der tvivl om noget eller noget i mangler svar på?

I forbindelse med min samarbejdspartner, vil jeg senere kunne tilbyde import, afgiftsvurdering, klargøring og meget andet. Yderligere vil jeg udvide til erhvervsrådgivning senere. I starten fokusere jeg dog udelukkende på det private marked med køb & salg.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:07

Jeg synes der er utrolig meget tekst på forsiden og jeg har ingen lyst til, at sidde og læse det hele igennem. Så jeg vil tynde ud i det og holde fokus på det vigtige - altså salgsargumenterne!

Under priser kan jeg ikke forstå, at Light og Premium Plus pakkerne er så tætte i pris samt hvorfor de ene pris står med incl moms og den anden ex moms.

Under "Fordele" står der så meget tekst og det er småt, at jeg ikke rigtig vil gå i krig med det. Igen - hold det konkret og kort!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:09

Jeg har ikke så meget feedback til selve siden men mere til selve konceptet.

Det lyder rigtig godt og jeg kunne godt finde på at bruge konceptet, dog lige et spørgsmål.

Hvis man nu vælger at købe den store pakke til 1200,- ex. moms og I checker bilen for fejl hvor der ikke bliver konstateret nogen men der så efterfølgende bliver fundet fejl.

Hvordan forholder konceptet sig til det scenarie? Det synes jeg ville være oplagt at få skrevet ind således at folk kan se en værdi i at købe premium pakker.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 10:17

KennM:

Jeg synes der er utrolig meget tekst på forsiden og jeg har ingen lyst til, at sidde og læse det hele igennem. Så jeg vil tynde ud i det og holde fokus på det vigtige - altså salgsargumenterne!

Under priser kan jeg ikke forstå, at Light og Premium Plus pakkerne er så tætte i pris samt hvorfor de ene pris står med incl moms og den anden ex moms.

Under "Fordele" står der så meget tekst og det er småt, at jeg ikke rigtig vil gå i krig med det. Igen - hold det konkret og kort!

Hej KennM,

Tak for dit svar. Jeg holder lige det med teksten i baghovedet og ser hvad andre siger. Jeg ved fra undersøgelser, at der skal en del gode fordele frem for at folk kan følge konceptet. Derudover er det forholdsvist ukendt, så jeg føler der skal en del forklaring til.

Pris-siden er som jeg skriver indledende, ikke færdig. Det er hverken de rigtige priser, og det bliver sat op på en helt anden måde:-)

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 10:23

Kristoffer Ø.:

Jeg har ikke så meget feedback til selve siden men mere til selve konceptet.

Det lyder rigtig godt og jeg kunne godt finde på at bruge konceptet, dog lige et spørgsmål.

Hvis man nu vælger at købe den store pakke til 1200,- ex. moms og I checker bilen for fejl hvor der ikke bliver konstateret nogen men der så efterfølgende bliver fundet fejl.

Hvordan forholder konceptet sig til det scenarie? Det synes jeg ville være oplagt at få skrevet ind således at folk kan se en værdi i at købe premium pakker.

hej Kristoffer, er glad for du kunne finde på at bruge konceptet og kan se ideén i det. :-)

Som jeg skrev indledende er priserne ikke endelige og pris siden bliver lavet helt om. 

Mekaniker-tjekket skal ses som et alternativ til hvad du selv kan tjekke når du er ude hos en forhandler eller privat. Ofte vil du få en prøvetur og se/høre om der skulle være noget galt (alt efter viden om biler naturligvis), derefter kan man gå en tur rundt om bilen og sparke lidt til dækkene. Alt i alt er dette ikke en ret sikker metode at sikre sig for fejl på bilen.

Gennem mekanikertjekket henter vi bilen og får den tjekket på vores eget værksted, hvor den bl.a. vil blive efterset på lift, tjekket styretøj, tjekket for evt. kendte motor problemer samt generelt tjek. Bilens computer vil blive udlæst for slettede fejl (på mange nye biler får man en fejl i en advarselslampe, hvor efter man kan få fejlen "slettet" via computer, derfor vil den ikke tænde melde fejl igen før bilen registrere fejlen på ny, dette kan vi afsløre).

Med tjekket får man på den måde undersøgt en masse ting som er umulige når man står selv i hr. hansens indkørsel en mørk hverdagsaften og kigger bil. 

Der gives ikke garanti på de ting der bliver tjekket. Men vi har ingen grund til at skulle skjule noget, vi er der for det modsatte!:-) Vores ry handler i den grad om at det skal være problemfri biler for kunderne.

Ydermere kan vi tilbyde garanti på biler købt privat, hvor der normalt ingen garanti/reklamation findes.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:25

Hej MK,

Peæcist det som du lige skrev til mig der burde du få forfattet i en sælgende tone og smidt på websiden.

Så ville du fange folk som mig der ikke ejer en bil men overvejer at købe :)

Håber du kan bruge mit input.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 10:31

Kristoffer Ø.:

Hej MK,

Peæcist det som du lige skrev til mig der burde du få forfattet i en sælgende tone og smidt på websiden.

Så ville du fange folk som mig der ikke ejer en bil men overvejer at købe :)

Håber du kan bruge mit input.

Det kan jeg helt sikkert bruge, og tak for din tid. Skulle du få brug for vores hjælp vil jeg meget gerne strikke et godt tilbud sammen til dig hvor jeg garantere at mit salær bliver dækket gennem afslaget på bilen og mere til, da vi i starten gerne vil have en masse gode referencer op:-) Mailen er desværre ikke oppe før senere idag, men du kan bare sende en privat besked ved interesse:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Hej.

Jeg er helt enig med KennM og KristofferØ i det med tekster. De kan gøres hurtigere og mere sælgende.

Jeg har nogle forslag og kommentarer til dig, som du kan se på følgende video:

">Feedback på mk-carconsult.dk

Håber du kan bruge feedback til noget. Får du brug for tekstforfatning og/eller korrekturlæsning samt forslag til indhold på din hjemmeside, er du velkommen til at kigge ind på apoma.dk.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 17:29

Hej Poul, mange tak for din kanon gode video.

Der er helt klart nogen gode tips, og vil forsøge at korte teksten lidt ned som det lyder på. Det er mest fordi det er et lidt ukendt koncept.

Og da mennesker er forskellige er der mange forskellige måder de skal "overbevises" på, derfor har jeg mange argumenter jeg gerne vil have frem.

Ang. det du skriver med pris eksempler, så står der lidt om det på pris siden (som dog bliver lavet om, men det vil stadig figurere der).

Men helt klart kanon kritik!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

MK Carconsult:

Der er helt klart nogen gode tips, og vil forsøge at korte teksten lidt ned som det lyder på. Det er mest fordi det er et lidt ukendt koncept.

Og da mennesker er forskellige er der mange forskellige måder de skal "overbevises" på, derfor har jeg mange argumenter jeg gerne vil have frem.

Ang. det du skriver med pris eksempler, så står der lidt om det på pris siden (som dog bliver lavet om, men det vil stadig figurere der).

Jeg kan sagtens forstå dig i det med tekster, men det forbandet svære er netop at gøre det kort. Du skal have overskrifter og punktopstillinger til BLIKFANG, og derefter må du gerne have tekst, der overbeviser, som du skriver.

Mht. priser, så kan det se sådan ud:

Forhandlers pris: 40.000 kr

Afslag: 8.000 kr (= 20 %)

Salær: 1.200 kr

Du sparer: 6.800 kr!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)