Hej alle i det her forum. |
Hej Martin
Dette er skrevet uden jeg vil sælge dig noget, så følgende råd er ikke givet for at tjene penge.
Du skal passe ufattelig meget på med de billige løsninger, da de ofte ikke er gode nok.
Forestil dig jeg skal have lavet et badeværelse og jeg køber alt det billigste materiel der findes og får en eller anden tilfældig mand der ikke er VVS uddannet men han har før har prøvet at sætte 2 rør sammen til at lave mit badeværelse - så er resultatet næsten givet på forhånd.
Det samme når du vælge SEO leverandør. Kig dig rigtig godt for, undersøg markedet og vælg hellere en der er 3000 dyrere pr. måned, men som får dig op hvor du tjener penge på det, end en der tager 2000 pr. måned og så havner du måske aldrig på noget der virker. Så var de penge bedre brugt på biografture.
Pas også på med no cure no pay løsninger, for der kan det ske at du kommer hurtigt op så de får penge, men lige pludselig er du væk fra Google fordi de har givet dig en straf. Sats på et langsigtet holdbar løsning som kan skabe dig indtjening i mange år frem. Jeg siger ikke at no cure no pay ikke kan være godt, jeg ville blot ikke selv turde satse på denne løsningsform.
Det var blot lidt råd og jeg håber du kan bruge det. Du kan evt. læse noget om det, så du bedre kan vurdere hvem du skal vælge. Du kan evt. starte med at søge på SEO herinde, så kommer der mange gode debattråde op.
Held og lykke med dit SEO eventyr - er det gjort rigtigt, så kan det give rigtig godt afkast tilbage.
Med venlig hilsen
Brian / Xpress Tryk ApS