Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installation af Wordpress backup?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdateret WP til 3.8.1 og mit Themeforest Karma thema til 4.0.  Opdateringen af Karma themaet har ikke været succesfuldt da themaets update har ødelagt designet på forsiden af min webside og jeg har ikke tid og energi til at fikse det lige nu. Jeg vil derfor gerne installere 14 dage gammel backup hvor jeg stadig kørte en ældre version af både WP og Karma.

Kan jeg blot via FTP slette mapperne wp-admin + wp-content + wp-includes + rootfiles og så uploade de samme mapper og filer fra min backup og så kører siderne igen? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:16

Prøv først kun at rulle dit tema tilbage. Det er nok ikke opdateringen af WP kernen som har ødelagt din forside.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 12:37

Nu kender jeg tilfældigvis til Karma og jeg ved at der står når man opdaterer, at de ikke anbefaler man bare lige uden videre aktiverer 4.0 funktionerne. Men som der bliver foreslået, så prøv at start med den gamle version af Karma. Det burde ikke være WordPress 3.8.1s skyld. :-)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 11. Feb 10
Fra  MTC Skrevet kl. 12:53

Tak for feedback begge to.

Er godt klar over det nok er Karma som det er galt med og ikke WP.

Hvordan downgrader jeg til Karma 3.xx fra Karma 4.0?

Karma 4.0 blev lagt op via FTP via supportvejleding fra Karma.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 13:00

Duffy:

Hvordan downgrader jeg til Karma 3.xx fra Karma 4.0?

Du kan bare slette (måske lige tag backup for en sikkerheds skyld) den nye Karma mappe og derefter uploade den Karma mappe du har liggende i din backup. :-)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 11. Feb 10
Fra  MTC Skrevet kl. 13:58

MANGE TAK Kasper - Alt kører normalt igen nu - Du har reddet min dag ja endda uge tror jeg Big Smile

Et tilægs spørgsmål nu vi er igang som har drillet en uges tid og er kommet ud af den blå luft:

Hvis man skriver min url www.mitfirma.dk i browsertoppen så bliver den ikke på www.mitfirma.dk men hopper over på http://ec2-176-xx-xx-68.eu-west-1.compute.amazonaws.com/home  . Websiderne vises perfekt men browser urlen der vises er ikke www.mitfirma.dk 

Mine sidder ligger her http://ec2-176-xx-xx-68.eu-west-1.compute.amazonaws.com/home 

Er det noget DNS værk der ikke er sat rigtigt op ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)