Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varepartier / Restlager salg og køb - Ville du bruge denne service?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg studerer som Multimediedesigner og er i gang med et projekt som nogen herinde måske har lyst til at give en hånd med på!

Det handler om et univers, hvor sælger kan sætte sit restlager til salg i større eller mindre partier (Ubrugt, næsten som nyt, eller brugt) , og hvor køber kan gå ind og byde på et parti.
Ikke en sand auktion, men et univers, hvor vi primært bringer købere og sælgere sammen i en åben dialog, hvor begge parter forbliver anonyme til hinanden, indtil et salg / køb er afsluttet. 

Ideen til hjemmesiden er at lave en næsten nøjagtig kopi af trendsales.dk, bare rettet mod B2B markedet.

- Vi søger argumenter for og imod at i ville bruge dette koncept som virksomhedejere.

Mvh Kasper Tang Højriis Smile

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 09:33

Sidder der flere tilbage med nogle gode svar? så er vi åben over for alle! :-)

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 09:43

Der sidder sikkert flere, som er allerede igang, imens du spørger....Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)