Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sags mapper i Billy´s Billing ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min trofaste hjælpere.. :)

Kan det virkelig være rigtig at man ikke kan "samle" div. regninger i forbindelse med en sag, i en form for sags mappe, i Billy´s Billing ?

Jeg er først begyndt at bruge Billy´s Billing rigtig nu, og kan da godt se hvor det løber hen af hvis man ikke kan samle div. regninger i forbindelse med en arbejdsopgave i én mappe. Så bliver det da håbløst at dokumentere for SKAT, hvilken indtægt man har haft i forbindelse med de enkelte regninger ?

Eller er det bare mig der er helt gal på den ?   

Stefan

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 19:41

Hej Stewin

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil du ikke sende os en mail på billy@billysbilling.dk?
Vores Hjælpecenter vil herefter tage hånd om dit spørgsmål, så du hurtigt kan få et svar Smile

God aften. 

Mange hilsner
Trine 

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået svar fra Billy´s Billing, og det var ikke noget de kunne klare

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:30

Stewin,

du har jo mulighed for at vedhæfte en PDF til en faktura.

Kunne det ikke være en løsning?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 10:34

Desværre ikke, da kunden ikke skal se mine priser. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:42

stewin:
Så bliver det da håbløst at dokumentere for SKAT, hvilken indtægt man har haft i forbindelse med de enkelte regninger

Jeg forstår det kan være smart at ha ting i mapper men ikke det du skriver her. Hvor skulle det håbløse ligge i hvilke indtægter man har for de enkelte regninger. Hver regning er vel sin egen og dokumenteres og den indbetaling der kommer på den ligeså

Der kan være udgifter knyttet til et projekt som består af en masse småting men det må jo dels styres via lagerstyringen hvor xx antal møtrikker osv forbruges og fremgår af fakturaen  og man må så køre fuld lagerstyring så antal møtrikker der går på en faktura automatisk går fra lager af møtrikker - på eget varenummer - så lager går ned, vareforbrug op og møtrikker betales via fakturaen og man ved hvornår man skal bestille nye møtrikker

Jeg tror ikke jeg forstår hvad det svære i at dokumentere INDTÆGT i forbindelse med en regning - regningen beskriver hvad indtægten dækker og betales og så er det dokumenterbart. Fakturaen lægges enten i skyen (og jeg kender ikke BB) eller sættes i en helt almindelig mappe

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 12:30

stewin:
Desværre ikke, da kunden ikke skal se mine priser. 

Du vil faktisk kunne uploaded PDFen efter at du har sendt fakturaen og derved vil din kunde ikke kunne se denne.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)