Kan det virkelig være rigtig at man ikke kan "samle" div. regninger i forbindelse med en sag, i en form for sags mappe, i Billy´s Billing ?
Jeg er først begyndt at bruge Billy´s Billing rigtig nu, og kan da godt se hvor det løber hen af hvis man ikke kan samle div. regninger i forbindelse med en arbejdsopgave i én mappe. Så bliver det da håbløst at dokumentere for SKAT, hvilken indtægt man har haft i forbindelse med de enkelte regninger ?
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil du ikke sende os en mail på billy@billysbilling.dk? Vores Hjælpecenter vil herefter tage hånd om dit spørgsmål, så du hurtigt kan få et svar
Så bliver det da håbløst at dokumentere for SKAT, hvilken indtægt man har haft i forbindelse med de enkelte regninger
Jeg forstår det kan være smart at ha ting i mapper men ikke det du skriver her. Hvor skulle det håbløse ligge i hvilke indtægter man har for de enkelte regninger. Hver regning er vel sin egen og dokumenteres og den indbetaling der kommer på den ligeså
Der kan være udgifter knyttet til et projekt som består af en masse småting men det må jo dels styres via lagerstyringen hvor xx antal møtrikker osv forbruges og fremgår af fakturaen og man må så køre fuld lagerstyring så antal møtrikker der går på en faktura automatisk går fra lager af møtrikker - på eget varenummer - så lager går ned, vareforbrug op og møtrikker betales via fakturaen og man ved hvornår man skal bestille nye møtrikker
Jeg tror ikke jeg forstår hvad det svære i at dokumentere INDTÆGT i forbindelse med en regning - regningen beskriver hvad indtægten dækker og betales og så er det dokumenterbart. Fakturaen lægges enten i skyen (og jeg kender ikke BB) eller sættes i en helt almindelig mappe
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER