Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjæælp!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder og laver en blog i wordpress, er der en ekspert der kan guide mig gennem nogen spørgsmål?

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:09

Hvis du stiller dine spørgsmål her, er jeg sikker på du også kan få svar Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 15. Dec 13
Skrevet kl. 23:14

I bjælken er der et punkt som hedder forside, men når jeg trykker på forside så ender jeg ikke der hvor jeg vil? Hamrende svært at forklare :)

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:35

Hejsa,

Prøv at komme med en forklaring alligevel. Måske andre kan benytte sig af svaret, hvis det viser sig at virke. Smile

Er det forsiden på et tema du vil ændre?

Er det en anden side en forside du vil ændre, som alligevel er din forside?

Mvh

Morten

Følg med i min Prag blog!

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:53

Gætter på at du med bjælken mener menuen i toppen...

Du kan redigere og oprette menuer i kontrolpanelet under Udseende ->> Menuer. Er der allerede en menu sat op der kan du nemt redigere punkterne i den og hvor de peger hen.

Er der ikke en menu opretter du ganske enkelt en ved at klikke på "opret ny menu". Efterfølgende skal du så vælge hvilken menu dit tema skal bruge. Dette gøres typisk med et flueben lige under menupunkterne der er oprettet (Menu indstillinger) :-)

Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 15. Dec 13
Skrevet kl. 18:56

Hvis i går ind på neverysblog.com og ser bjælken hvor der står forside, kontakt, om neverys og webshop...
Så når jeg trykker på forside vil jeg gerne havne samme sted som når jeg trykker på banneret øverst oppe hvor der står neverys? Kan nogen hjælpe mig med hvordan den gør det? :)

Tilmeldt 15. Dec 13
Skrevet kl. 20:43

Anyone?

Tilmeldt 15. Dec 13
Skrevet kl. 21:53

Slet ikke en amino som kan træde til? :)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:09

Anden23:
Hvis i går ind på neverysblog.com og ser bjælken hvor der står forside, kontakt, om neverys og webshop

Hej.

Din side er ikke en Wordpres website på sin egen domæne, ser ud til at det er: Your blog is a WordPress.com blog.
For support please visit WordPress.com.

Wordpress.org er website bygget på sin egen domæne/Webhotel, som man kan bygge og ændre som man har lyst.

Wordpress.com.blog er ligesom låst vedr. ændringer. Men hvis du lave en side, som du kalder Forside og linker den til at åbne, når du går ind på din blog.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:40

Anden23:

Hvis i går ind på neverysblog.com og ser bjælken hvor der står forside, kontakt, om neverys og webshop...
Så når jeg trykker på forside vil jeg gerne havne samme sted som når jeg trykker på banneret øverst oppe hvor der står neverys? Kan nogen hjælpe mig med hvordan den gør det? :)

Hvis du læser mit svar omkring menuer længere oppe i tråden ^^ kan du se hvordan du retter det... også selvom din blog ligger hos wordpress.com :-)

I øvrigt kan jeg anbefale dig at hoste din WordPress hjemmeside på dit eget webhotel, men det er en helt anden snak.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)