Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app spil udvikler søges til samarbejde om spil.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa på Amino.

Jeg søger en samarbejdspartner med stor kompetence i programmering af App spil til iPhone og Android. jeg har selve ideen til spillet og har de fleste features på plads. Det er et absolut nyt spil på marked og kan bruges i alle lande, betaling i spillet bliver muligt. Lignende produkt er ganske populært i alm. Spil så det er min forventning at det kunne blive en god succes.

Du skal have en stor interesse og indsigt i spil ,dokumenteret erfaring med udvikling af spil. Du skal have gode samarbejdsevner og være til at stole på. Du skal være villig til at underskrive en kontrakt om samarbejdet og diskretion.

Spillet er stort og der skal bruges en del tid på at få det hele med. Ligeledes vil det kræve hårdt arbejde at få spillet ud i verden , så du skal kunne bruge en del tid på opgaven.

Jeg tilbyder et 50/50 partnerskab til den rette person , der kan overbevise mig om at han/hun besidder de rigtige evner og kompetencer.

Ser frem til at høre nærmere.

Ole.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken feedback forventer du at få på dette indlæg

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 08:30

Prøv at se denne video...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:29

Point taken Yes ... kan godt se at jeg burde uddybe og forklarer nærmere om hvad jeg kan tilbyde , ud over en en god ide.

Men jeg er klar til at investerer i min ide og har brugt meget tid på at udvikle selve spillet så der kan arbejdes meget målrettet med selve programmeringen. Derudover vil jeg også selv arbejde på selve distribution og at få spillet "ud over " rampen. Det er muligt at jeg ikke sælger ideen så godt men tror selv på det og søger en seriøs partner der kan programmerer spil.

Kontakt mig hvis du er interesseret i at høre nærmere.

Ole

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det slående punkt er, hvad du selv vil bidrage med der retfærdiggør at du skal eje 50% af produktet.

Du søger en kompetent programmør med dokumenteret erfaring til et spil der måske tager 6-12 måneder fuld tid at udvikle, før det måske tjener komme til at tjene et par kroner. Hvad forventer du selv at lave i den periode og hvordan skal programmøren betale sin husleje og mad imens?

Programmørens investering i projektet - i form af tabt arbejdsfortjeneste - lyder til at være et sted mellem en kvart og en halv mio. kr. (før skat).

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:15

Toonart:
Du skal have en stor interesse og indsigt i spil ,dokumenteret erfaring med udvikling af spil

Lad være med at sætte disse krav til de og ikke den programmør du skal have med i dit projekt, da dem som har erfaring i udvikling af spil med 98% sikkerhed, har en klausul som siger " hvis du begiver dig ud på fremmede græs, uden vores samtykke, så mister du din 3 gange bonus".

Du bliver nød til at samle et team uden de store krav, andet end de skal have interesse for at gå 100% ind i projektet, og derved sætte sig ind i teknologier som er nødvendige at beherske, for at udvikle evt. 2d - 3d spil osv.

Team af programmør - grafisk minded personer- markedsførings talenter m.fl. Det kan godt være en lang process, men der er også den muligheden, at du evt. sælger din idé til et eksisterende udviklinghus og på den måde score lidt penge, som du så kan bruge til at opbygge et mere stabilt team. 

Spørgsmålet er om du måske ikke vil tjene flere penge på at sælge din første idé, da du jo har friheden til at forhandle % og betingelser fremfor at skabe en virksomhed som pludselig står med 5- 6 anpartejer, da det nok i længden bliver svært at enes omkring målsætningen for projektet, med så mange anpartejer, da jeg ser alle i projektet som nye og uden den store erfaring. Den manglende erfaring kan findes ved hjælp af en mentor og det vil hel sikkert være en god ide, nu her hvor du / I er i opstartfasen. 

Kan huske der var en  Amino bruger der var pædagog eller institutleder som prøvede at samle et team og det lykkedes faktisk for ham, at få udviklet en app. på den måde.  Tror det var sidste år i foråret, som jeg lige kan huske det. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)