Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uenigheder med med kunde om kvitteringer for ydet service - Hjælp!..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er ..

Vi har i vores servicevirksomhed en lidt speciel kunde som nu, efter 1-2 år pause fra os, ønsker kvitteringer for de konsulenttimer han / hun har købt hos os i 2006.. Vi er pga. harddisk nedbrud ikke i stand til at fremskaffe disse kvitteringer længere og står nu med et mindre dilemma eftersom kunden hårdnakket holder på at hun har krav på sådanne kvitteringer..

Spørgsmålet er om hun kan forlange dette? -  selv efter 1-2 år og på trods af at han / hun har fravalgt disse kvitteringer  i første omgang?

Jeg er klar over at alle kunder har krav på en kvittering for den serviceydelse MEN.. selv efter så lang tid?

Håber virkelig nogen af jer kan hjælpe os lidt videre med et svar..

På forhånd tak..

NAndersen

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:42

Hej!

Jeg ved ikke om kunden har krav på at få kvittering, men du skal af hensyn til skat gemme dine regnskaber (fakturaer) i min 5 år.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:51

Hej NAndersen

I skal som virksomhed altid udlevere en kvittering/faktura for et køb, hvis kunden ikke ønsker kvitteringen, kan jeg ikke se det er jeres problem. Firkantet sagt, ville det svare til at sige "nej" til kvitteringen i et supermarked og 1-2 år efter komme og forlange sin kvittering. Jeg kan desværre ikke finde noget der understreger mit svar, men i kunne prøve ret og råd (www.retograad.dk) - Det er gratis.

Mads - eKvittering

eKvittering
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:59

... Tak for svar gutter. Jeg tror vil forsøge at finde en diplomatisk løsning med kunden .. i mellemtiden har jeg gjort brug af ret og råd og sendt dem et spm. Så må vi se..   

Endnu engang tak...

NAndersen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)