Hej, Er der nogen der kender det maksimale beløb man må modtage, når ens konto er fuldstændig verificeret. Jeg har prøvet at skrive til PayPal angående dette, men har modtaget noget der mest af alt ligner et autosvar, som egentlig ikke svar direkte på spørgsmålet. Jeg har læst mig frem til at folk ikke har noget loft, så snart de er 100% verificeret, men at der et loft på ca. 19.000kr. til at starte med... |
Johannes Hyldahl Thomsen:Hej,
Er der nogen der kender det maksimale beløb man må modtage, når ens konto er fuldstændig verificeret. Jeg har prøvet at skrive til PayPal angående dette, men har modtaget noget der mest af alt ligner et autosvar, som egentlig ikke svar direkte på spørgsmålet.
Jeg har læst mig frem til at folk ikke har noget loft, så snart de er 100% verificeret, men at der et loft på ca. 19.000kr. til at starte med...
.
Hej Johannes.
Det er korrekt at der til at starte med er en begrænsning på PayPal kontoen... Denne begrænsning fjernes så snart kontoen er verificeret.
Efterfølgende er der ingen begrænsninger for hvor meget du kan sende/modtage gennem PayPal (dog er der en begrænsning per transaktion på USD 10.000... denne grænse kan dog også sættes op, men det kræver en skriftlig anmodning og efterfølgende godkendelse fra PayPals side).
.
mvh, Sami.