Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal og Recieving limit

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 284
Fra  ... Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kender det maksimale beløb man må modtage, når ens konto er fuldstændig verificeret. Jeg har prøvet at skrive til PayPal angående dette, men har modtaget noget der mest af alt ligner et autosvar, som egentlig ikke svar direkte på spørgsmålet.

Jeg har læst mig frem til at folk ikke har noget loft, så snart de er 100% verificeret, men at der et loft på ca. 19.000kr. til at starte med...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Johannes Hyldahl Thomsen:

Hej,

Er der nogen der kender det maksimale beløb man må modtage, når ens konto er fuldstændig verificeret. Jeg har prøvet at skrive til PayPal angående dette, men har modtaget noget der mest af alt ligner et autosvar, som egentlig ikke svar direkte på spørgsmålet.

Jeg har læst mig frem til at folk ikke har noget loft, så snart de er 100% verificeret, men at der et loft på ca. 19.000kr. til at starte med...

.

Hej Johannes.

Det er korrekt at der til at starte med er en begrænsning på PayPal kontoen... Denne begrænsning fjernes så snart kontoen er verificeret.

Efterfølgende er der ingen begrænsninger for hvor meget du kan sende/modtage gennem PayPal (dog er der en begrænsning per transaktion på USD 10.000... denne grænse kan dog også sættes op, men det kræver en skriftlig anmodning og efterfølgende godkendelse fra PayPals side).

.

mvh, Sami.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 284
Fra  ... Skrevet kl. 13:42

tak for svaret

gælder der også for en premier account?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 14:07

Jeg har det same problem og venter på at min paypal konto vil verificeret. Og har loft på ca 19.000 kr :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Johannes Hyldahl Thomsen:

tak for svaret

gælder der også for en premier account?

Ja.

.

Det man skal holde i minde er, at denne indledende begrænsning ikke er noget PayPal selv har bestemt skal findes...

Det er en EU lov om at banker o.lign. aktivt skal modarbejde hvidvaskning af penge, ved at kræve dokumentation for hvem deres kunder er, så snart kunden har foretaget transaktioner som overstiger en (af EU) fastsat grænse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)