Hej alle Til webshop, hvad findes der da af enterprice search-firmaer? Jeg har tidligere arbejdet med Fact Finder. Men de er dyre, jeg synes ikke deres produkt er godt, brugervenligheden er = 0 og alt i alt er det bare bad news. Jeg har talt med Ankiro, men de har intet kampagnemodul (= smide bannere retur triggered på søgeord) . Så er der selvfølgelig FAST, men det funker jo kun på SharePoint. Hvad har vi af alternativer? Jeg har følgende krav: - Ikke for dyrt (selvfølgelig) - Synonym funktion - Featured products (hvis et produkt skal oplistes først eller fremhæves ved bestemt søgning). - Relaterede produkter-håndtering - De som har købt dette har også købt dette - Filterhåndtering - After Search Navigation (ASN) - Kampagne-modul (så jeg kan smide text/ bannere retur triggered på søgeord) - Vis foreslag på søgeord mv. mens der søges - Vis først kategorier som matcher på søgeord, herefter søgeresultater - Vis billeder i søgefelt af produkter/ kategorier - Vis DID YOU MEAN ved mis-spelling - Tag højde for stavefejl mv. - "Hardcode" søgeresultater - fx hvis der søges på "Kundeservice" så skal kunden smides derover Nogen forslag? :0) |
Hej Peter
Jeg ville tro at hvis man giver sig til at skrue lidt på en Elastic Search så kunne man komme i mål med det du ønsker.
Alternativt du Solr også få dig i mål.