Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omlægge AdSense - er det muligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg brugte min gmail account (primære account) til at ansøge om AdSense-medlemskab for nogle år siden. Men fordi hjemmesiden var i sit tidlige stadie, og dermed ikke helt udbygget, fik jeg afslag på min ansøgning.

Senere ansøgte jeg vistnok med en anden hjemmeside, efter der var gået nogle år, her blev accounten godkendt.

Dog til min forbavselse, fandt jeg ud af, at google havde autogenereret et brugernavn (og dermed en ny mail) da jeg oprettede mig.

Så jeg startede med at ansøge med Martin.Hansen@gmail.com - fik afslag

Senere blev jeg godkendt med martinhansen235@gmail.com - blev godkendt.

Og da jeg ikke bruger den google-konto hvorpå min AdSense konto er tilknyttet, ville jeg høre, om det var muligt at kontakte google, og forklare dem problematikken, og håbe på at kunne få overført min konto til min primære gmail, så jeg ikke behøver at logge ud og ind af alt (Det har påvirket min adfærd på youtube, analytics, osv.) JEG ER VED AT VÆRE TRÆT AF AT HAVE TO GMAILS.

Jeg bruger jo slet ikke martinhansen235@gmail.com til noget som helst.

Vil det give bagslag at kontakte google? Nogen der har telefonnummeret på deres danske adsense afdeling? er det irland jeg skal have fat på?

Kan det give alvorligt bagslag, og resultere i, at jeg står UDEN adsense konto? Det skal siges; at jeg ofte logger ind på min forretningspartners konto også, men den står i hans navn og konto osv.

HJÆLP 

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:48

Hej Dnavlaen,

Jeg kan ikke forestille mig at det kan give bagslag, så prøv endelig hvis du ikke kan acceptere andre muligheder. 

Hvis du er villig til at se på andre muligheder, kan du fx viderestille alle mails fra adressen de generede til din primære. 

Personlig har jeg 5 forskellige emailadresser. Jeg bruger EverNote til at holde styr på alle emailadresser, forumaccounts osv. Det er blevet uundværligt for mig, og "Freemium" udgaven er rigeligt hvis du undlader at smide alle dine PDF'er ind i det. 

Du kan hente det her: www.evernote.com

Mvh Johnni

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:41

Du kan jo give Martin.Hansen@gmail.com administrator-adgang til din adsense-konto, så du ikke behøver logge ind og ud

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52

og er det trods martin.hansen@gmail.com tidligere har ansøgt og fået afslag for AdSense-programmet? Kan du se problematikken? Kan jeg ende med at låse min konto ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)