Jeg er danmarksmester I Grill, vandt dm I 2013, og nu har jeg startet et firma hvor jeg laver pulled pork I større mængder, og I top kvalitet I ægte kulgrill.
Jeg laver også spareribs efter dm opskrift, og alt sammen leveres færdigt vacumpakket så det bare skal varmes så er det færdigt.
Har du en café, restaurant, slagterforretnin eller lign, eller bare en ide til at få det solgt så sig til.
Lyder faktisk som en rigtigt god idé du har fået der. Indgå evt. strategiske samarbejder med firmaer i branchen der ikke har dit produkt på menuen. Fadølsleverandører f.eks.
Du må da være et scoop for en kæde som f.eks. Netto eller Fakta hvis de kan få lov at associere sig med danmarks bedste mad...(indenfor denne gren)
De kan sælge varen med lavere avance så du kan sælge mere, og der er sikkert flere der ser og smager dit produkt.
Tror ikke folk i Danmark for alvor ved hvordan de bedst bruger pulled pork, så lav evt en micro lille folder med nogle få serverings forslag til inspiration, som selvfølgelig vedlægges gratis.
Nu er det jo ikke Lars som enkelt person der vandt dm i Svendborg.
men derimod Lars og resten af det hold han stillede op sammen med.
Det er næppe masse produktion i supermarkeds størrelse Lars taler om.
Derudover vil prisen formodentligt også ligge et godt stykke over hvad normale supermarkeds kunder vil betale