Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ægte BBQ pulled pork og ribs fra rigtig grill leveres i hele landet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Venner

Jeg er danmarksmester I Grill, vandt dm I 2013, og nu har jeg startet et firma hvor jeg laver pulled pork I større mængder, og I top kvalitet I ægte kulgrill.

Jeg laver også spareribs efter dm opskrift, og alt sammen leveres færdigt vacumpakket så det bare skal varmes så er det færdigt.

Har du en café, restaurant, slagterforretnin eller lign, eller bare en ide til at få det solgt så sig til.

Jeg kan levere in det meste af landet

Hilsen

Henrik

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:54

Lyder faktisk som en rigtigt god idé du har fået der. Indgå evt. strategiske samarbejder med firmaer i branchen der ikke har dit produkt på menuen. Fadølsleverandører f.eks.

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:36

Det vil jeg prøve
Tænker også selvstændige slagtere osv

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:00

Nu er pulled pork noget værre rod på en tallerken, så det er jo temmelig svært at markedsføre det som festmad.

Men med din baggrund skal du slå dig ind på området for helstegt pattegris og lign. arrangementer.

Fokuser på alt der har med grill-arrangementer i stor målestok, og læg pulled pork på som en af mulighederne.

slå på dit DM osv.

Lav evt. nogle kurser for grill-entusiaster....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 00:05

Du må da være et scoop for en kæde som f.eks. Netto eller Fakta hvis de kan få lov at associere sig med danmarks bedste mad...(indenfor denne gren)

De kan sælge varen med lavere avance så du kan sælge mere, og der er sikkert flere der ser og smager dit produkt. 

Tror ikke folk i Danmark for alvor ved hvordan de bedst bruger pulled pork, så lav evt en micro lille folder med nogle få serverings forslag til inspiration, som selvfølgelig vedlægges gratis.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 02:07

...kunne du ikke lave en aftale med Tulip for de kan da ikke finde ud af at lave det Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 07:24

Mr. A:
Du må da være et scoop for en kæde som f.eks. Netto eller Fakta hvis de kan få lov at associere sig med danmarks bedste mad...(indenfor denne gren)

Jeg tvivler for Lars er for de fleste et total ukendt navn / brand så før han har formået at bygge det op tvivler jeg på det har den store interesse -

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:56

Nu er det jo ikke Lars som enkelt person der vandt dm i Svendborg.
men derimod Lars og resten af det hold han stillede op sammen med.

Det er næppe masse produktion i supermarkeds størrelse Lars taler om.
Derudover vil prisen formodentligt også ligge et godt stykke over hvad normale supermarkeds kunder vil betale

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)