Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et trykkeri til tryk af plakater.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Meinby
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Meinby.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har her i det nye år, startet nyt firma ved navn PlakatN (www.plakatn.dk).

Som navnet antyder designer jeg plakater.

Er dog en lille smule træt af mit nuværende trykkeri, da de ikke overholder deres leveringstider.

Vil derfor hører om der skulle være nogle, som har gode erfaringer med et trykkeri, måske selv har et, eller arbejder på et.

Info:

Jeg laver i motiver i flere forskellige størrelser. på nuværende tidspunkt, disse:

30X30, 40X40, 50X50, 30X40, 50X70 (flere størrelser kan komme på tale).

Papirtykkelsen har indtil nu været på 210g/m2, hvilket jeg har været godt tilfreds med.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig derude.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Vi laver mange plakater, vi har dag-til-dag levering på plakater som standard, og afsender samme dag som express,

Jeg mener vi er nogen af DK billigste, og kvalitet er jeg sikker på ikke er et problem, vi bruger de nyeste Canon og Roland printer som kører med hhv. 12 og 6 farver... 

Vi printer alle størrelser, hvis du kal bruge 40x40 vælger du bare den størrelser der er tættest på den størrelse osv.

10 stk. 50x70 kr. 566,. inkl. moms  (de hehøver ikke at være ens)

(fragt er altid 49,-) dog gratis fragt hvis man bestiller for over 1.000,- -

kig her:

http://nemprint.dk/produkter/plakater

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Meinby
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Meinby.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret. I hører fra mig!

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Just-Print.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Vi har to printere at lave denne slags opgave på.

Umiddelbart skal alle de plakater du tilbyder laves på en fotoprinter, som nogle af de andre også er inde på.

Vi har flere typer papirer til vores fotoprinter, men de fleste vælger imellem vores Matte papir som er på 210g eller vores 235g foto satin, som er et ægte fotopapir a lá det du kender fra fotohandleren.

Vores leveringstider på digitalprint er typisk 3 hverdage, men vi kan efter aftale levere dag til dag.

Vores priser afhænger af, hvor mange plakater du bestiller ad gangen. Plakaterne behøver dog ikke være ens, bare de køres på samme papir.

Jeg sender dig gerne et par prøveplakater, hvis du skulle være interesseret. Send bare en mail til rpl@just-print.dk.

Du kan også evt. se mere på vores hjemmeside: www.just-print.dk

Med venlig hilsen

Rasmus Larsen
Just-Print.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber de kunne bruges. :)

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)